Vision Express promował 3 pary okularów w cenie 1, a w rzeczywistości...
A w rzeczywistości był to zwykły bullshit marketingowy. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów doprowadził do batalii sądowej i Vision Express musi teraz zapłacić 194 tys. PLN kary za wprowadzanie odbiorców reklam w błąd.
grafikulus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 79
- Odpowiedz
Komentarze (79)
najlepsze
Całość niestety wyszła już u nich gdzie po prostu straciłem 20 minut. Na szczęście obok był interoptyk, gdzie nie mieli żadnej promocji, ale za to producent szkieł oferował drugie takie same w cenie, które mogli założyć do starych oprawek. Różnica w cenie szkieł około 2 zł wyszła.
Nikomu nie można już zaufać, mimo tak sporej akcji, o której
Ludzie tak mają, że usłyszą, albo pomyślą że usłyszeli, że jest okazja i już nie patrzą na cenę: