Ostatnio zrobiłem 3000 tys km po autostradach i wiele razy jak jechałem 130km/h przed maskę wyjechał mi na lewy pas tir przez którego musiałem mocno hamować do 90km/h, i później wyprzedzają 1km. Tragedia
Raczej po prostu burakowi przeszkadzało to, że kierowca ciężarówki kogoś wyprzedza. Albo przynajmniej próbuje, i dlatego jedzie lewym pasem.
@Hardporecorn: no właśnie wycięty filmik i ten środkowy palec nie dlatego że wyprzedza lewym pasem tylko że go zepchnął z drogi jak skręcał na lewy pas przygotowując się do wyprzedzania?
@Hardporecorn: ostatnio miałem dwie sytuacje, że kierowca ciężarówki zmieniając pas zaczął mnie spychać na lewo. Przyznam szczerze, że raz nie wytrzymałem i zrobiłem podobną akcję. Nie bronię kierowcy Volvo, nie uważam, że to co #!$%@?łem było rozsądne, jednak mam wrażenie, że TIRowcy w ogole nie patrzą co robią na drodze.
Tam wczesniej jest znak 70 !!! Co koles robił na lewym pasie ? Pan w volvo jest na pewno nie kulturalny i głupi ale kierowca z kamerką nie różni sie od niego. Tam jest dużo wypadków na tym zakręcie.
"Wiadukt miszczów" na DTŚ. Nie ma tygodnia, żeby ktoś się tam nie rozwalił. Już nawet barierek nie wymieniają tylko prostują, żeby na drogę nie wystawały :)
@Armo11: było tam kilka śmiertelnych wypadków, wiadukt jest tak wyprofilowany i mieszanka asfaltu taka, że podczas deszczu nieźle się tam tańcuje, dodatkowo duże przerwy w dylatacjach powodują często zrywanie przyczepności a i źle zrobione najazdy na wiadukt od strony Chorzowa w których zbiera się woda sprawiają, że nie ma tam tygodnia bez porządnego dzwona. Podczas deszczu nawet kilka na dzień. Dlatego warto tam respektować ograniczenie do 70 zwłaszcza podczas deszczu.
@Armo11: cały ten kompleks drogowy (DK86 od Będzina, a druga nitka od Dąbrowy, w kierunku na Chorzów, zarówno "stara" nitka, jak i DTŚ) to jest trasa mistrzów, praktycznie na każdym węźle w tym ciągu ktoś coś odpierdziela :)
kolega @spoogie: niech doda do tego jeszcze progi powstające poprzez opadanie sekcji pomiędzy dylatacjami, w dodatku kąt ich montażu powoduje, że fizyka już przy 80kmh próbuje wykręcić koła w drugą stronę; ponadto
Trochę gościa rozumiem. Wczoraj jechałem autostrada, jadę sobie lewym wyprzedzam jak leci i wyjeżdża mi wąsaty tirowiec na lewy przed maskę. Musiałem hamować z hamulcem w podłodze, wyprzedzał później drugiego przez 10 minut. I takich sytuacji miałem 3 na odcinku 50km. Każdy kij ma dwa końce i trochę rozumiem gościa w Volvo
Mam wrażenie, że kierowca ciężarówki w pewnym momencie zmienił plan jazdy i zjechał za Volvo na prawy pas po czym Volvo szybciutko na lewostkręt uciekło. Musiał mieć pełno w majtusiach ;)
Nie pochwalam zachowania kierowcy z volvo ale sam przyznam że mnie takie coś #!$%@?. Ze dwa tygodnie temu jechałem trasą A2 do Poznania, wszędzie praktycznie gdzie były dwa pasy zakaz wyprzedzania przez tiry, i jedzie taki 89.5kmh i wyprzedza go drugi, który jedzie 90kmh. Tak ze 30 razy po drodzę. No ja #!$%@?, w dupie mam te ich (a no bo dla mnie to się każda sekunda liczy). Wyprzedzają się często po
Podejrzewam, że zawalił trochę drogi wcześniej - zobaczcie ile przed nim pustej drogi na chyba najruchliwszym miejscu w Katowicach (DTŚ -> tunel). Jeżdżę tędy codziennie i takie zawalanie drogi jest cały czas... Nie tylko przez ciężarówki. Mógł to olać i pojechać dalej, ale postanowił trochę postresować kierowcę w zestawie.
Niemniej, prawy pas tam zawsze jest pusty, co by się nie działo wszystko można nim ominąć, bo ludzie się go chyba boją (bo
@matiit: miałaby miejsce nawet przy 3 pasach co widac na niemieckich autostradach. Jest jeszcze gorzej bo wtedy TIRowcy pozwalają sobie na nieustanne tasowanie, a kierowcom osobówek zostaje jeden lewy pas, co irytuje juz wtedy wszystkich.
Świecko-Magdeburg to pokaz takiej patologii, nie ma miesiąca zeby polskie tiry nie brały udziału w karambolu mimo ze jebia ich mandatami za odległości itp.
Ja tutaj nie widze tragedii, burak w TIRe nie zjechał choć mógl, za to Volvo prawie nie zmusiło go do hamowania, bo go nie widac praktycznie. #!$%@?ć buraków z prawego, co wyprzedzają o 1 km/h. To niestety oni są rakiem na naszch drogach i gówno mnie interesuje, że dzięki temu zyskuje 1 sek w powrocie do domu.
@hifonicszeus: No niby tak, choć ich miejsce jest na prawym, a jak chca się wyprzedzać, to niech im kolega pomoże i na chwilę wyhamuje o 5 kmh. Straci tylko 10 m, czyli pol sek. Nie chcą hamowac bo coś tam coś tam, to niech się licza z takim zachowaniem, gdzie inni wyhamują zabiora im te 1 sek.
Nie dziwie się skoro ciężarówka tam jedzie lewym pasem, w ty miejscu to nagminne przez zamulających kierowców ten lewy. tam ewidentnie są 2 prawe pasy wolne, więc na jakiego CH. on jedzie tym lewym pasem?
Komentarze (149)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@Hardporecorn: no właśnie wycięty filmik i ten środkowy palec nie dlatego że wyprzedza lewym pasem tylko że go zepchnął z drogi jak skręcał na lewy pas przygotowując się do wyprzedzania?
Dlatego warto tam respektować ograniczenie do 70 zwłaszcza podczas deszczu.
kolega @spoogie: niech doda do tego jeszcze progi powstające poprzez opadanie sekcji pomiędzy dylatacjami, w dodatku kąt ich montażu powoduje, że fizyka już przy 80kmh próbuje wykręcić koła w drugą stronę; ponadto
- Powiedz mi, czemu na drodze 3 pasmowej jedziesz akurat lewym pasem prawie w centrum miasta?
Niemniej, prawy pas tam zawsze jest pusty, co by się nie działo wszystko można nim ominąć, bo ludzie się go chyba boją (bo
A w Polsce jak w lesie...
Świecko-Magdeburg to pokaz takiej patologii, nie ma miesiąca zeby polskie tiry nie brały udziału w karambolu mimo ze jebia ich mandatami za odległości itp.
No niby tak, choć ich miejsce jest na prawym, a jak chca się wyprzedzać, to niech im kolega pomoże i na chwilę wyhamuje o 5 kmh. Straci tylko 10 m, czyli pol sek. Nie chcą hamowac bo coś tam coś tam, to niech się licza z takim zachowaniem, gdzie inni wyhamują zabiora im te 1 sek.