Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Udziały rynkowe marki napoju energetycznego Tiger, produkowanego przez Maspex Wadowice po aferze z wpisem na Instagramie - wbrew zapowiedziom wielu - zamiast spadać, wzrosły. - Bojkoty marek z powodów ideologicznych są nieskuteczne. Przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego - komentuje dla...
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 370
Komentarze (370)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
A nie tylko jakiś Tiger.
Wylewający Tigera pseudodziennikarz telewizji, która okradła Polaków na niemal miliard PLN nie jest w stanie zaszkodzić takiej firmie, wręcz przeciwnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co ty tak z autopsji czy kolega w piaskownicy ci mówił ?
Oczywiscie zgodze sie ze reklama to byl niewypał i totalny rak ale jak bardzo bekowy XDDDDDDDDDDDDD
Moze reklama Tigera przyczynila sie do tego ze stracila duzo konsumentow ale zyskala wiekszy na pewno rozglos a do tego nowych klientow.
Kolejny sukces polskiej prawicy i patriotów XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Starzy wylewają? To my kupujemy itp.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Wszyscy znajomi przestali kupować w/w produkt.
Podobnie z produktami "sądołowa", minęło wiele miesięcy od aferki i podjęcia decyzji a nadal omijamy niepewnego producenta i jego wyroby.
I na koniec tyle, że zwyczajnie uważam, że nic wielkiego się nie stało, na pewno