[ENG] Budowa paska w bezstopniowej przekładni CVT
Metalowy, elastyczny pasek, który potrafi przenieść dużą moc pchając a nie ciągnąc drugie koło. O taki wykop właśnie nic nie robię - wykopujcie!
d.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 153
- Odpowiedz
Metalowy, elastyczny pasek, który potrafi przenieść dużą moc pchając a nie ciągnąc drugie koło. O taki wykop właśnie nic nie robię - wykopujcie!
d.....o z
Komentarze (153)
najlepsze
Ja tam jestem bardzo zadowolony. Skrzynia po 43kkm chodzi jak nowa. Z resztą wszystko inne też.
Twoja nudna sraka powinna robić w trasie 3,5/100, by w ogóle opłacało mi się na coś
MINUSY: wyje jak p------a, jest delikatna - łatwo ją skatować przy silniku z dużym momentem obrotowym, koszt naprawy do 10 tys zł ale to naprawdę trzeba ją sponiewierać. Pasek kosztuje 2-3 tys.
Skrzynie CVT to przyszłość i co raz więcej aut je wykorzystuje. NMiałem ją w Qashqaiu, teraz mam w Subaru. Chyba
Jeździłem rożnymi autami łącznie z amerykańskim Chevy Astro jak i DSG.
Ze wszystkich skrzyń, CVT uważam za najfajniejsza (mam ja obecnie w A6), zadbana pracuje fantastycznie plus do tego symuluje zwykle biegi. Poprostu bajka!
Teraz czasem jeżdżę cvt w obecnym aurisie i już tak aksamitny nie jest