[ENG] Budowa paska w bezstopniowej przekładni CVT
Metalowy, elastyczny pasek, który potrafi przenieść dużą moc pchając a nie ciągnąc drugie koło. O taki wykop właśnie nic nie robię - wykopujcie!
d.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 153
- Odpowiedz
Metalowy, elastyczny pasek, który potrafi przenieść dużą moc pchając a nie ciągnąc drugie koło. O taki wykop właśnie nic nie robię - wykopujcie!
d.....o z
Komentarze (153)
najlepsze
co do odczucia z jazdy (emocji) to na odwrót ( ͡º ͜ʖ͡º)
@spoogie: lol xD a praktyka mówi co innego: hydrokinetyki to pancerne skrzynie, potem masz dwusprzęgłowe bo to w sumie jak skrzynie manualne są, a CVT to najmniej trwałe przez to, że znoszą mały moment obrotowy i w dielsach się rozsypują. Szczególnie tak chwalony tutaj multitronic Audi. Jestem fanem marki, ale ta skrzynia to kosztowne gówno i nikt nigdzie nromalnie myślący tego nie
Co do CVT to się zgadzam - bardzo wygodne rozwiązanie w dupowozach, ale tylko z mniejszymi, wolnossącymi benzyniakami. Inaczej to będzie skarbonka.
http://www.ravenol.pl/karty/1211114.pdf
Ja mam JF011E i wymieniam co 80 tys. km. Spójrz na filtr i na kolor oleju wylanego po 80 tys. Niestety słabo na zdjęciach widać, ale zużyty jest po lewej stronie w zborniku:
http://imgur.com/a/Matns
JATCO has five "belt" CVTs, two of which are used in North American cars. The JF011E is designed for "medium" cars and is used on the Dodge Caliber, Jeep Compass and Jeep Patriot. This particular CVT is manufactured in a newly-built plant in Mexico.
The JATCO JF010E, designed for "larger"
@mbwykop a z łopatkami to ta skrzynia działa w jakiś inny sposób? Przecież jest dokładnie tak samo, jak ma przygotowany bieg to zmienia, jak niema to nie.