Polscy producenci poza przetargiem na lokomotywy PKP Intercity. Będą odwołania?
PKP Intercity ogłosiło dziś przetarg na dostawę 20 nowych lokomotyw elektrycznych. Zaskoczeniem jest, że wbrew założeniom programu Luxtorpeda 2.0 nie zostali do niego dopuszczeni polscy producenci – mimo że brali oni intensywny udział w dialogu technicznym przed ogłoszeniem zamówienia.
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 91
- Odpowiedz
Komentarze (91)
najlepsze
0. Prezesem zarządu PKP Intercity jest Marek Chraniuk - członek partii politycznej PiS.
1. Zamówienie uzupełniające PKP IC na 10 EZT Pesa Dart? Rezygnacja. Oficjalnie zasłonili się warunkami projektu unijnego. Tylko, że CUPT jest elastyczny i wyraził już zgodę na kursowanie SU160 na trasach Rzeszów-Lublin, Lublin-Łuków, więc dlaczego nie mógłby się zgodzić na
@jacekKobr: z jednej strony to prawda, ale z drugiej strony lepiej żeby nie kupowali prototypów (jakie ma w zwyczaju sprzedawać Pesa)
@niezawodny: gdzie się chce, tylko najlepiej najpierw zbudować produkt bazowy, przetestować, wypożyczyć na testy a dopiero później brać się za sprzedaż.
Po polsku nazywa się to ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
które wprost mówi że wykonawca starający się uzyskać zamówienie musi się wykazać doświadczeniem w ostatnich 3 latach.
Komentarz usunięty przez moderatora
W mojej branzy takie przetargi to smutna norma. Te wyliczanki sa bardzo charakterystyczne dla tzn przetargow kopertowych
@Aster1981: w nowych samolotach też nie ma i nikt nie płacze z tego powodu - a jak jest to i tak do niczego się nie nadaje, to jest bardziej "chłyt marketingowy" niż internet - nadaje się do Messengera o ile nie wysyła się zdjęć