@St_Atheist: Maćki mają Substance Painter-a, tylko szkoda, że jakieś problemy z nim są i ostatnio, żeby problemów nie było to zamiast zrobić łatkę to zrobili downgrade ( ͡°ʖ̯͡°)
Ja nie wiem, ale od kiedy wywaliłem VS 2015 i przeszedłem na 2017, to UE4 nie chce w ogóle startować. Oficjalnie najnowszy silnik niby wspiera VS 2017, ale nie ruszy i uj. Na forach sporo przepychanek, że jedni powinni naprawić VS, inni że to wina silnika. Odinstalowałem Unreala całkowicie - to nie jest zabawka do nauki, bez dedykowanej maszyny...
@einz: zupełnie nie zrozumiałeś mojego tekstu, jak chyba pozostali też... Nie da się na maszynie programisty z VS2017 pracować sensownie jednocześnie z silnikiem UE4. Jeśli masz dedykowaną maszynę z VS2015, to możesz nawet na commodore 64 próbować. Piję do tego, że ten "nowoczesny" silnik jest całkowicie nieodporny na upgrade narzędzi, które powinien wspierać w bieżącym roku, a nie do sprzętu.
@RRybak: no ja nie wiem co ma wersja VS do dedykowanej maszyny, ale spoko. No i generalnie VS2017 tez chyba działa, choć może tworzyć jakieś problemy jak piszą ludzie w internecie, to chyba średnio rozgarnięty małpiszon ogarnie naprawienie tego.
Komentarze (72)
najlepsze
Jeśli masz dedykowaną maszynę z VS2015, to możesz nawet na commodore 64 próbować. Piję do tego, że ten "nowoczesny" silnik jest całkowicie nieodporny na upgrade narzędzi, które powinien wspierać w bieżącym roku, a nie do sprzętu.
To bardziej obrazek gdzie mozna jedynie sie troche porozglądać i tyle.
1) Unity
2) Unreal
3) Irrlicht