Assety same sie nie zrobia, a juz na pewno nie w godzine. Samo rozlozenie modeli, ustawienie swiatla i wymodelowanie terenu to nie jest rocket science, szczegolnie w engine takim jak UE4
@WalSzary: Hmm, koszt produkcji tekstur, dźwięku, oprogramowania tego wszystkiego, nagrania moutioncapture i pewnie miliona innych rzeczy.. do tego na końcu marketing/reklama. To jest tylko silnik a całą resztę trzeba od podstaw tworzyć.
@WalSzary: Gość to zrobił z jakichś stocków dostępnych w edytorze. W większości gier dużo obiektów robi się na potrzeby gry, od tego są artyści 3D. Poza tym całe oprogramowanie, pomysł, potem wydanie i promocja. To są koszta.
Bawiłem się trochę w UE4, niestety, stworzenie czegokolwiek ciekawego wymaga ogromnego nakładu pracy i czasu. Tutaj koleś korzysta z gotowców, a oprogramowanie firmy Quicksel jest bardzo drogie, i amator nie ma żadnego startu w materii robienia takich "scen" jak tu przedstawiona, bo jest to nieopłacalne...
Komentarze (72)
najlepsze
- Dobra, robimy nowe DLC. Trzy nowe mapki do multi.
- Oki, ile mamy czasu?
- Trzy godziny.
- Mamy 3 mapy gotowe, wyglądają zajebiśćie
- Ile mamy fpsów
- Trzy
- Oczywiście dzieląc na trzy poziomy
Kod w nich wykonany czasami faktycznie można nazwać per spaghetti code ( ͡° ͜ʖ ͡°).
no chyba nie, video jest mocno przyspieszone a tekstury przygotowane razem z drzewkiem
To jest tylko silnik a całą resztę trzeba od podstaw tworzyć.