Polska firma ma już więcej sklepów niż Lidl i goni Biedronkę!
Polska sieć supermarketów Dino rośnie jak na drożdżach. Spółka jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce i jedną z najszybciej rozwijających się sieci (pod względem liczby sklepów i przychodów) na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.
HusariaMarketing z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 208
- Odpowiedz
Komentarze (208)
najlepsze
@tomy86: Z tą północą to bym nie przesadzał
Szanuję właścicieli, że sprzedając przypominają Polakom ich historię.
Ma 650 sklepów i do Biedronki brakuje im 2100.
ta...
pozyskali kapitał na dalszy rozwój a do tego jako udziałowiec jestem z nich zadowolony
Prawda jest taka, że w tym sklepie asortyment własny (produkty specjalnie produkowane dla sklepu) jest bardzo, bardzo słabo rozwinięty w stosunku do Lidla i Biedry a ceny są absolutnie przeciętne. Pomimo, że Dino jest o 10 leveli wyżej niż Społem do do najlepszych dyskontów brakuje im lat świetlnych.
Dodałbym, że jest czynne do 22, do 10 piwa 11 dają gratis(a wybór jest satysfakcjonujący i piwa leżą w lodówkach) i można wypłacać w kasie pieniądze z konta bankowego bez prowizji.