@Zwardi: bo przecież lepsze to na przód wszyscy zakładają ( ͡°͜ʖ͡°) a to bzdura, bo lepsze powinny być na tyle właśnie z takich powodów. Gorsze z przodu łatwiej jest wyprowadzić niz tył.
@WysokiejJakosciSiekiera jak na obu osiach beda takie same opony to nie bedzie problemu z tym ktore gdzie dac i czy lepiej miec lepsze hamowanie czy zminimalizowane ryzyko poslizgu. Dlatego co ok 15 000 tys kilometrów powinno zamieniac sie opony przednie z tylnymi aby wyrownac ich zuzycie.
@WysokiejJakosciSiekiera: a ja w ogóle czytałem, że to zjawisko nie dotyczy kosiarek typu matiz, czy seicento bo szerokość bieżnika jest za mała i im węższa opona tym bardziej działa na wodę jak Mojżesz na morze.
Ale te dachowanie to wręcz aż niemożliwe. Auto już prawie stało, ale ale aaaaa jeszcze się położę :) Ciekawe co to za wóz, bo aż mnie dziwi, że mu się udało dach złapać.
Łuk w prawo. U mnie dał ciała ABS bo po relacji kumpli, którzy jechali bezpośrednio za mną, po zwolnieniu przed zakrętem tylne koła dalej blokowały i wyglądałem jakbym wchodził na ręcznym.
Patrząc po zdjęciu miejsca zdarzenia to aż dziwne że zdążyłem w tym czasie: - zakładać kontrę aż do całkowitego skrętu kół. - na ułamki sekund przed złapaniem przednich kół pobocza spojrzeć na pasażera i wymówić "o
Komentarze (219)
najlepsze
Ciekawe co to za wóz, bo aż mnie dziwi, że mu się udało dach złapać.
Łuk w prawo. U mnie dał ciała ABS bo po relacji kumpli, którzy jechali bezpośrednio za mną, po zwolnieniu przed zakrętem tylne koła dalej blokowały i wyglądałem jakbym wchodził na ręcznym.
Patrząc po zdjęciu miejsca zdarzenia to aż dziwne że zdążyłem w tym czasie:
- zakładać kontrę aż do całkowitego skrętu kół.
- na ułamki sekund przed złapaniem przednich kół pobocza spojrzeć na pasażera i wymówić "o
Komentarz usunięty przez moderatora