Piękna limuzyna i pozytywny old skulowy gość,uśmiechnięty widać że ma radość z tego co robi i satysfakcję:)Nie to co te gogusie rórkowce z włosami na żel napinacze,mało nie pękną z dumy ze swoich podrasowanych naszpikowanych najnowocześniejszą techniką prosto z salonu potwory typu lambo,ferrai itd.
@zakazany_owoc: Piękna limuzyna? Przecież Maxima to taki typowy full size sedan na amerykański rynek, nawet nie żadne premium. Powiedziałabym, że to odpowiednik takiej Octavii w europie - duże, ale codzienne, stosunkowo niedrogie auto...
@Jowanka na samochodach się znam średnio ale z octavią to chyba trochę Cię poniosło:) to taki golf z bagaznikiem ( większe renault thalia). Może bardziej a4, jak już musi być z VAG.
@nobody_here: raczej biedakiem który musi machać wajchą i wkręca sobie że automatyzacja jest złą. PEwnie wolisz mieć kontrole nad pojazdem #pdk ( ͡°͜ʖ͡°)
@smyk16: kiedyś pytałem o to też ze zdziwieniem. Ktoś odpowiedział chyba logicznie, że mimo odcięcia koła nie mają max przyczepności, tylko nadal się ślizgają, więc samochód przyspiesza. Gdyby zapiął wyższy bieg w takim momencie, to bby przydławił silnik chyba.
@smyk16: A to nie jest tak, że czeka aż przestaną mu się koła ślizgać i wtedy zmienia bieg? Bo rozumiem, że chodzi o początek po ruszeniu. Jak kończy się pisk opon to pół sekundy później zmienia bieg, czyli czekał aż fura zacznie ciągnąć do przodu. Wnioskuję to z moich doświadczeń w BeamNG drive, więc wolałbym aby ktoś potwierdził moje spostrzeżenia ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (160)
najlepsze
Finał 1/4 mili, honda vs maxima A32
Oczywiscie wszystkie po Januszowym tuningu: przyciemniana szybka, dwa paski i glosny wydech.
A tak na powaznie: koles nawet nie sciga sie sportowym autem - zauwazyles?
I co juz smieszne: wygrywa ze sportowym autem ktorego kierowca pewnie trzymal kierownice w "poprawny" sposob:)