@barbapapa: Właśnie to lubię w tuningu. Z zewnątrz auto podobne do każdego innego, a pod maską potwór. A nie poprzyczepiać wszędzie spoilery, owiewki i jakieś naklejki, a pod maską diesel 1,9 90 KM (╯︵╰,)
@veldrinn: Ma #!$%@? synchronizatory 3 i 4 biegu dlatego tak zmienia biegi.
I have a holset hx35/40 turbo, walbro 255 fuel pump,chrysler pink injectors,edelbrock intercooler,obx headers,emusa wastegate and blow off,3" pipe all the way,2.5" cut out,aem wideband and boost controller,apexi afc neo.
This is my set up and i run on 12 psi mixing gas with toulene for safety,i have a 26 x10.5 -16 mickey thompson drags in altima´s rims.
@veldrinn: W sportowych autach oraz tych tuningowanych montuje się skrzynie biegów nie zsynchronizowane z prostymi zębami jak w ursusie. Przede wszystkim to mniejsza waga oraz łatwiejsza naprawa.
@vostok: Nie do końca bym się zgodził, w Maximach był montowany dokładnie ten sam silnik co w Nissanie 350z- 3.5 VQ35DE. Ten silnik z dołożonym Turbo, bez większych zabaw w stylu zakuwanie, spokojnie podejdzie pod 400 koni.
Komentarze (160)
najlepsze
@WolfSky: żeby lepiej widzieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://www.reddit.com/r/gifs/comments/387mgu/mexican_taxi_driver_vs_porsche/
Ale jak się kopiuje tytuły bez pomyślunku to tak bywa :P
Tu trochę więcej informacji o tym rajdzie: https://maxima.org/forums/1-4-1-8-mile-racing/664825-2002-turbo-maxima-vs-porsche-911-twin-turbo.html
Jest też link, gdzie przegonił Forda Shelby GT500.
@vostok: RAJDZIE?
O ja jebię... To są WYŚCIGI na 1/4 i 1/8 mili.
Komentarz usunięty przez moderatora