Koszmarny film. Na dzień dobry masa boxów, pisownia bez składu i ładu. Autor powinien potrenować pisownię nazw pojazdów. Poza tym, w przypadku VW Transportera T3 (VW BUS) to o ile pamiętam, to jest to crash-test jego chińskiej kopii.
Teoria, że duży może więcej nie ma za bardzo zastosowania jednak.
@rozregulowany_kaloryfer: To zależy. Przy zderzeniu z niezniszczalną nieprzesuwalną przeszkodą - nie ma. Przy czołówce z sejczento, jak najbardziej ma.
@PiotrPiotroWielki: porównywanie zderzenia przodem, który ma się złożyć jak najbardziej, żeby przejąć jak najwięcej energii, z uderzeniem w tył jest niedorzeczne.
test Holdena przeprowadzono przy znacznie większej prędkości. Został rozbity o betonową, nieodkształcalną przeszkodę, a w bagażniku był dodatkowy balast. przyznam, wygląda spektakularnie, ale podobnie wyglądałaby większość aut rozbitych w takich warunkach.
Komentarze (24)
najlepsze
Poza tym, w przypadku VW Transportera T3 (VW BUS) to o ile pamiętam, to jest to crash-test jego chińskiej kopii.
@rozregulowany_kaloryfer: To zależy. Przy zderzeniu z niezniszczalną nieprzesuwalną przeszkodą - nie ma. Przy czołówce z sejczento, jak najbardziej ma.
Komentarz usunięty przez moderatora