@Chilli_Heatwave: Do czego? Na trasie jedzie jak dom, w mieście parkuje się w nim tragicznie, w teren się nie nadaje. Pakowność śmieszna, chleje niemiłosiernie, a wykonanie jest tragicznie. Jest tak samo absurdalne jak wywieszenie sobie grubego łańcucha na szyi – do niczego nie służy, nie zdobi, jest niewygodne – wzbudza tylko politowanie u innych.
Ludzie bogaci wolą SUVY, pickupy i inne duże pojazdy, bo są dużo bezpieczniejsze przy wypadku. Ot cała prawda. A zwykły sedan składa się jak harmonijka (fakt, pomijam auta klasy premium), ale z drugiej strony kusi by depnąć takim autem.
@Neaopoliti: Nie tylko. Ja obecnie myślę nad takim autem tylko po to żeby wygodnie dzieciaki wsadzać do środka. Do normalnych aut trzeba nurkować z dzieciakiem i jest to strasznie niewygodne. Do wyższych samochodów łatwiej się zapakować i to jest imho największa zaleta. Bezpieczeństwo też, ale to raczej przy okazji.
Miałem okazję przejechać się kilka razy tym samochodem. I do dziś nie mogę wyjść z dumy, jak w tak wielkim samochodzie, można zmieścić tak mało miejsca w środku. Nie jestem wysoki 176cm, ale kolanami dotykałem deski jak jechałem, fotel da się odsunąć tylko kawałeczek. Z tyłu jest tyle miejsca co w Seicento. Ale chciał bym go mieć, świetnie się prowadzi.
@droid43210: Raczej nie świetnie. Prowadzi się go po prostu bardzo inaczej niż większość normalnych aut, ale do „świetnie”, to on nawet nie startuje. Wrażenie jest takie samo, jak po latach jeżdżenia osobówkami, wsiadłbyś do Stara.
kiedyś pracowałem obok hotelu Mariot w Warszawie...i jeden alfons codziennie przywoził panienki na tyły hotelu swoim H2...ale to chyba był bardzo biedny alfons bo niby założył sobie polerowane alufelgi...tylko to był rozmiar do osobówki...nie więcej niż 16
@Edward_Kenway: jeżeli chodzi o dokładne objaśnienie zachodzących zjawisk fizycznych to trzeba by zapytać jakiegoś większego specjalistę niż ja, ale podejrzewam że może to mieć związek z tym że taki opancerzony merc waży ponad 4 tony ( ͡°͜ʖ͡°) I jakby się tak zastanowić, to TIRa też nigdy nie widziałem na centymetrowych runflatach więc musi istnieć jakieś powiązanie między masą pojazdu a wymaganą grubością balona (
@LordDarthVader nie było wcześniejszej wersji. H1 to inny model, tak jak H2/H3. Taka ciekawostka H1 to ciężarówka, wiec tylko prawko kat.C i viatoll na autostrady. (╯︵╰,)
Komentarze (54)
najlepsze
źródło: comment_64fTzccfCW6umeJwI2KC4mJK7DYtlxXc.jpg
Pobierzźródło: comment_ropaCRa9p2TmlztWBTwW6aOTRClMhL4B.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
@droid43210: Raczej nie świetnie. Prowadzi się go po prostu bardzo inaczej niż większość normalnych aut, ale do „świetnie”, to on nawet nie startuje. Wrażenie jest takie samo, jak po latach jeżdżenia osobówkami, wsiadłbyś do Stara.
Do porównania zwykła S600
źródło: comment_EAQbuUJqF9gue5C9jQvu5s2YyxfBq0Co.jpg
Pobierz