Żegnamy reklamy banków w telewizji i radiu oraz ich oferty.
Przepisy przygotowane przez resort finansów spowodują, że instytucje finansowe nie będą mogły promować swoich produktów w telewizji i radiu.
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 210
- Odpowiedz
Przepisy przygotowane przez resort finansów spowodują, że instytucje finansowe nie będą mogły promować swoich produktów w telewizji i radiu.
Zdejm_Kapelusz z
Komentarze (210)
najlepsze
Normalnym jest że jeśli przestaniesz płacić to stracisz mieszkanie, przy wynajmie jest tak samo.
- Większa różnorodność muzyki - co najmniej, przyjmijmy, 4000 tytułów miesięcznie, a nie w kółko to samo gówno, które można zmieścić na karcie pamięci 2GB, od którego można dostać rozstroju żołądka.
- Wprowadzanie ciekawych audycji, co najmniej kilka tygodniowo (i nie chodzi mi o konkursy SMS-owe). Zanim RMF kupił Bauer, było tam sporo ciekawych audycji typu "JW23", Inwazja mocy", tematyczne programy o artystach (mam
Nie da się takich rzeczy wymusić przepisami. Trzeba liczyć na to, że ludzie się zmienią i odrzucą stacje nadające kiepskie audycje.
Dobra by była też nieograniczona konkurencja, jednak w przypadku radia naziemnego to trudne, bo jest ograniczona ilość częstotliwości.
Jeśli chodzi o dobre przykłady, to Radio RMF jakiś czas temu zrezygnowało z