Hej, właśnie się uczę teorii. Może mi ktoś wyjaśnić oznakowanie na pasie, którym jedzie ten gość? Są tam strzałki P-9a, nakazujące zmianę pasa na lewy. Dopiero tuż przed zjazdem na stację jest znak D-23, który jest znakiem wyłącznie informacyjnym. Czy w taki wypadku każdy, kto wjeżdża na stację łamie nakaz? A bardziej odpowiednie pytanie - dlaczego nie? :)
Znak ten oznacza nakaz wjazdu na sąsiedni pas ruchu wskazany strzałką; nie dotyczy to kierujących pojazdami, dla których jest przeznaczony dalszy odcinek pasa ruchu.
#!$%@?ąc od prędkości. Kierowca BMW mógł wyprzedzać w tym miejscu. Ponadto gość z lewego pasa zjeżdżał na środkowy w tym samym momencie kiedy chciał to robić kierowca BMW, który miał pierwszeństwo w tym miejscu. Zjeżdżając na prawy pas użył kierunkowskazu, w sumie nie widać czy użył go też kiedy chciał zjechać na środkowy.
Ponadto gość z lewego pasa zjeżdżał na środkowy w tym samym momencie kiedy chciał to robić kierowca BMW, który miał pierwszeństwo w tym miejscu.
@Golomp: No raczej nie w tym samym momencie. Auto z lewego pasa rozpoczęło manewr zmiany pasa zanim BMW dogoniło auto na środkowym pasie. Gdy auto z lewego pasa swoim prawym kołem jest już na linii rozdzielającej pasy to przód BMW dopiero dogania tył auta środkowego. Czyli auto
@Golomp: Generalnie to jest pas nie do wyprzedzania, tylko kulturalnego włączania się do ruchu (można się przed kimś wbić bezpiecznie, ale nie nazwałbym tego wyprzedzaniem), więc wg mnie nie mógł wykonać tego tak, jak wykonał. Po drugie rozważanie kierunków czy były czy nie, jest absurdalne, jeżeli ktoś robi to +30 do znaków i innych, może każdego zaskoczyć, tym bardziej że tamten koleś wjechał na
Ten tym szarym wozem to powinien być na prawym pasie (co to za moda na jeżdżenie środkiem?) i jechać nim do końca po czym, gdy się kończy, wjechać na pas który zostaje. Wtedy ktoś kto chce jechać szybciej nie musiałby wyprzedzać go z prawej strony.
W tym miejscu na Hynka lubią sobie postać bagiety, tak więc miał szczście. A miejsce jest idealne. Wali taki z wiaduktu z kierunku Marynarska i nagle znak 60 km/h. Najczęściej mało kto ma 60 w tym miejscu, łatwo się zapomnieć.
Komentarze (140)
najlepsze
GP Monaco 2016, walka o pierwsze miejsce i praktycznie pewna wygrana Ricciardo i Red Bulla, zaprzepaszczona przez ten zajebisty pit stop.
@moonkey:
Kierowca BMW mógł wyprzedzać w tym miejscu.
Ponadto gość z lewego pasa zjeżdżał na środkowy w tym samym momencie kiedy chciał to robić kierowca BMW, który miał pierwszeństwo w tym miejscu. Zjeżdżając na prawy pas użył kierunkowskazu, w sumie nie widać czy użył go też kiedy chciał zjechać na środkowy.
@Golomp: No raczej nie w tym samym momencie. Auto z lewego pasa rozpoczęło manewr zmiany pasa zanim BMW dogoniło auto na środkowym pasie. Gdy auto z lewego pasa swoim prawym kołem jest już na linii rozdzielającej pasy to przód BMW dopiero dogania tył auta środkowego. Czyli auto
@Golomp:
Generalnie to jest pas nie do wyprzedzania, tylko kulturalnego włączania się do ruchu (można się przed kimś wbić bezpiecznie, ale nie nazwałbym tego wyprzedzaniem),
więc wg mnie nie mógł wykonać tego tak, jak wykonał.
Po drugie rozważanie kierunków czy były czy nie, jest absurdalne, jeżeli ktoś robi to +30 do znaków i innych, może każdego zaskoczyć, tym bardziej że tamten koleś wjechał na
widok z góry
Komentarz usunięty przez moderatora