Play gra nie fair ?
Play, nowa sieć telefonii komórkowej, podała błędną informację na oficjalnej stronie internetowej. Po wielokrotnych reklamacjach klienta, odrzuca jego zarzuty. W ramach rekompensaty konsument nie dostaje nic.
asen z- #
- #
- #
- #
- 30
Play, nowa sieć telefonii komórkowej, podała błędną informację na oficjalnej stronie internetowej. Po wielokrotnych reklamacjach klienta, odrzuca jego zarzuty. W ramach rekompensaty konsument nie dostaje nic.
asen z
Komentarze (30)
najlepsze
Najpierw w Samsungu Z400 (z salonu Playa) nie dochodziły SMSy, potem okazało się, że karta pamięci dana do zestawu jest uszkodzona. Oczywiscie musialem dzwonic na infolinie kilka razy, mialem jakies numery im wysylac, kompletnie jakies bzdury robic (hehe jeszcze wmawiali mi, że to wina innych operatorów (Orange, Era, Plus) i mam do nich dzwonić). Za 4tym
Próba wyłudzenia? Tak, ale tylko ze strony Play.
Jeśli ktoś mówi Ci, że oferowany produkt posiada pewne funkcje, a w rzeczywistości tak nie jest, to popełnia przestępstwo. Nie ma tutaj żadnego znaczenia to, czy było to celowe czy też nie
Osoba
1. Nie ma tu zadnego wyludzania (on chce swoje). Napisal, ze albo wymienia mu aparat na taki ktore ma te opcje a jesli nie ma takiej mozliwosci to jest w stanie zadowolic sie obnizeniem abonamentu i innymi tam. To gdzie tu wyludzanie?
2. Jesli chce kupic telefon w Play to wchodze na ich strone i tam sprawdzam sobie ich oferte i telefony. Nie latam po stronach producentow telefonow i nie googluje bo po to mam strone Play.
3.
Dziękuję, za profesjonalne podejście do tematu, jakim jest wysłanie do mnie poniższego maila. Daje nam Pan w ten sposób szansę na przedstawienie naszego stanowiska. W odróżnieniu od Pana Kajetana Balcera, który jest zapewne bardzo młodym dziennikarzem i mam nadzieję, że tylko to tłumaczył fakt, że zapomniał napisać do mnie o całej sprawie. Bycie dziennikarzem to bardzo odpowiedzialna funkcja. Odpowiedzialność wymaga rzetelnego przygotowania tekstu również poprzez udzielenie drugiej stronie szansy na ustosunkowanie się do tematu na poziomie odpowiedzialnym za kontakty z prasą. Pracownicy Call Center, z całym szacunkiem dla ich pracy, nimi nie są.
Na marginesie dodam, że bardzo chętnie i często pomagam również kontaktującym się ze mną bezpośrednio klientom, którzy nie są dziennikarzami.
Reasumując
http://www.blogplay.eu/2007/11/06/blad-w-opisie-telefonu-na-stronie-internetowej-podstawa-do-reklamacji/
Nie jest niczym nowym, ani zle widzianym, ze w mniejszych gazetach uzywa sie tego, co sie ma.