„Gazeta Polska” 4x więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Polityka”
W I kwartale br. o 330 proc. wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej” w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Większe przychody miały również tygodniki „W Sieci” i „Do Rzeczy”. Wzrosty te nie są skutkiem nagłej poprawy ich pozycji rynkowej, ale wynikiem przekierowania tam budżetów...
N.....h z- #
- #
- #
- #
- #
- 69
- Odpowiedz
Komentarze (69)
najlepsze
Gazeta.pl to darmowy internetowy portal z clickbaitami, głupimi quizami czy zbieraniną memów. GW jest za paywallem i jest w dużej mierze ambitna, chociażby przez swoje dodatki (np. reportaże w Dużym Formacie - żadna inna gazeta tego nie ma).
Wczesniej glownie decydowano za odbiorce co ma czytac. Teraz zamowienia trafiaja do jednych i do drugich.
Dlaczego zamawiano 8 Newsweekow i 1 "Do Rzeczy"? Na podstawie czego?
bardzo trudno zmusić ludzi do czytania bzdurnych treści.
Komentarz usunięty przez moderatora
A teraz będzie na odwyrtkę.