@1boszcz: Chodzi chyba bardziej o wytrzymałość na warunki eksploatacyjne. Często przeładowane, z nadkompletem pasażerów, tłukły się po kiepskich drogach nierzadko po 20-30 lat.
Z tym autobusem kojarzy mi się cała szkoła średnia, najlepsze było w nim to że dało się wyjąc oparcie i zrobić z tego stolik pod grę w tysiąca. Nigdy też nie mogłem wyjść z podziwu nad techniką jazdy kierowców którzy potrafili jechać tym sprzętem pod górkę na luzie ( ͡°͜ʖ͡°)
@t_e_o_m_o: no mi tak samo,przez cale 4 lata technikum takimi jezdzilem, te harmonijkiwe drzwi , zamykajace sie z impetem, a zimą tak #!$%@? nieszczelne...
@grazwydas: Filmik jest mega, opowiadający świetny, ale z tym komfortem podróży to nie zgodzę się do końca. Jedzie się nim jak na krześle - dosyć twardo. Komfortowy to jest Jelcz PR100D.
Ten Pan trochę przesadza z zachwytem na temat Autosana H9, ale trzeba przyznać, całkiem ciekawy materiał. Co do konstrukcji to prawda, że jest dosyć wytrzymała na polskie drogi. W moich stronach do niedawna można było spotkać dwie H9 z roku 1984r. na chodzie. Szkoda tylko, że w filmie pokazano Autosana po modernizacji. Różni się on sporo od fabrycznej wersji. Nowa ściana przednia, boczna, inne lampy tylne, klapa od silnika inaczej otwierana itp.
Filtr powietrza 12 złotych, filtr oleju 32 złote, kompletne sprzęgło 1000... przecież to jak za darmo! sprzedaję VW, kupuje Autosana :D. 150 kucy pod maska to nawet teraz nie mam ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (85)
najlepsze
o wzroście trawy będzie ciekawy.
@piotr-zbies: czego nie jesteś pewien? myslisz, że autobus z 1994 ma oryginalnie zrobione 500k kilometrów? :D chyba raczej 1,5 miliona :D
Polecam ich inne filmy.
@PawelW124: Gdzie można znaleźć? Bo z tego co widzę w powiązanych każdy film na innym kanale w innym miejscu :/