Oświadczenie byłego administratora grupy Adweb

Oświadczenie byłego administratora Grupy Adweb,który przez ostatnie 13 lat był odpowiedzialny za całą infrastrukturę firmy i bezpieczeństwo grupy Adweb,.

- #
- #
- #
- #
- 350
- Odpowiedz

Oświadczenie byłego administratora Grupy Adweb,który przez ostatnie 13 lat był odpowiedzialny za całą infrastrukturę firmy i bezpieczeństwo grupy Adweb,.

Komentarze (350)
najlepsze
pozostaje pytanie czy jakakolwiek dokumentacja wdrożonych przez niego rozwiązań trafiła do kogoś po jego odejściu? ktoś o nią pytał?
udawać, że ma w 100% czyste sumienie łatwo ale jeżeli nie było informacji przy odejściu co jak działa to prawie pewne było że to padnie (co zresztą sam napisał)
- gdy zajmował się infrastrukturą firma nie miała problemów
- gdy przestał się nią zajmować przestał to być jego problem; po rozwiązaniu umowy ma prawo mieć w dupie czy ktoś dokumentację znalazł i czy prezes znajdzie kompetentnego zastępcę.
Może jest kompletnie niekumaty i nie rozumiał co mówił kiedy stwierdził, że "woli rollback
Ad. 4 Backup i dostęp
- bardzo ciekawe pominął kwestie tego, że jako "dyrektor it" nie zrobił ani jednego backupu...
Tak ogólnie mamy XXI wiek, a tu ktoś musi pojechać do serwerowni, żeby odpalić system w odpowiednim runlevelu...
Uwaga rzucam "nowoczesne"
Backup był.
Wku..wiłeś mnie.
Ty, a czytał to ktoś tę "dokumentację".
Masz jakiś audyt?
:)
Czy chodzi o koszty ? Czy firmy wynajmujące serwery liczą za ilość przesłanych danych i to jest głównym powodem ? O co chodzi ?
#komputery
99% łączy oferowanych dla małych i średnich klientów nie nadaje się do hostowania ze względu na niską prędkość wysyłki.
Drugi powód to sam koszt przygotowania środowiska fizycznego. Nie musisz kupować serwera, szafy, urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego, systemu gaśniczego, przygotowanie pomieszczenia. Po prostu się to nie opłaca.
Lepiej płacić komuś i mieć spokój.
Pracownik- podręcznikowe IT z wykopu. Nie dostał podwyżki, więc po 12 latach pracy ot tak p--------ł to wszystko w kąt w kilka dni.
@Bord: Tego nie wiemy do końca. Kolejna sprawa, jedni pracują dla kasy, drudzy dla dziwnej realizacji robią ponad normę i jak najwięcej lat jakby co najmniej był to ich interes. Ludzie, szanujmy się. Dbajmy o lepszą przyszłość, mniej stresu zamiast być parobami. Firma to tylko miejsce pracy,
Po drugie - podstawowa zasada rzetelnej informacji to czasami brak informacji - lepiej milczeć niż klepać
Po trzecie - nawet gdyby mieli tam b----l i hasła do SSH miała by nawet babcia klozetowa, to skoro
@Stivo75: widać jak się to sprawdziło na przestrzeni ostatnich -nastu dni. Zero konkretów, klienci są w dupie, nie dostają żadnych informacji, authinfo nie są wydawane i też zero odzewu czemu (dobra, wiadomo czemu- bo p--------i), cały BOK nie odpowiada (bo nikogo już tam nie ma).
Takie coś sprawdziłoby się, jakby przykładowo hosting 2be miał któregoś dnia czkawkę
Oczywiście, że z gościa wychodzi teraz buta i chęć heheszków z byłego pracodawcy. Odejście z roboty i nie poinformowanie szefa w jaki sposób ma dalej sobie poradzić nie jest szczytem profesjonalizmu. Niemnie jednak patrząc na wypowiedzi i zachowanie CEO AdWeb można się domyślić jakie były powody rozstania i skąd taka arogancja u byłego pracownika. Jak Kuba bogu itd.