Moja przygoda z Play i przestroga dla innych.
Otoz firma Play wystawiła mi fakturę korygującą 3 sierpnia 2015 i do tej pory nie otrzymałem nalezności.
Nie miałem możliwości zalogowania się na stronie, ponieważ od razu po rozwiązaniu umowy moje konto/login zostało usunięte.
Zgłosiłem się więc do jednego z punktow Play, jednakże uzyskałem informację, że Pan nie jest w stanie mi pomoc i mam dzwonić na infolinię.
Na infolini zalecono mi wysłać pismo w tej sprawie.
Więc wysłałem pismo z nr rachunku itd..
Pierwszy telefoniczny kontakt nastąpił 24.02.2016 o godz 11:52 gdzie przemiły Pan musiał zweryfikować czy ja to naprawdę ja, ale jako że Play miał umowę jeszcze na moim starym dowodzie osobistym, nie byłem w stanie udowodnić ze nie jestem kimś innym.
Ale do 20 minut uzyskałem nr oraz serię starego dowodu osobistego i pomyślnie mnie zweryfikowano.
(kontakt 24.02 godz.11:52). Podczas rozmowy dowiedziałem się, ze doliczyli mi tam jakieś 0,19 zł i czy zgadzam się na wypłatę kwoty wg faktury korekty pomniejszonej o 19 groszy, na co oczywiście się zgodziłem. Przemiły Pan poinformował mnie ze to juz koniec procedury i środki zostana mi wypłacone.
Ale niestety 25.02.2016 zostało wysłane do mnie pismo gdzie Play stwierdził ze oni maja inny nr rachunku, z ktorego oplacałem faktury i na wskazane przeze mnie konto, mimo mojego pisma z podpisem i prawdopodobnie pieczatką firmy i mimo weryfikacji telefonicznych nie wypłacą mi pieniędzy. Co więcej nr rachunku się zgadza!!! Co potwierdza załącznik czyli wyciąg z rachunku, z ktorego opłącane były faktury oraz kopia pisma, ktore poszło do firmy Play.
Nie wiem tylko dlaczego nie wypłacili tej korekty pół roku wczesnej skoro lepiej ode mnie wiedzą na jakie konto je wpłacić.
Ale ok, zgodnie z zaleceniem na tymże piśmie (dodane w załączniku) wysłąłem potwierdzenie przelewu żeby udowodnić, ze podany nr rachunku jest mój.
Moj mail dotarł, jednak zamiast wypłaty, kolejny kontakt z Play, tym razem konsultantka kontaktowała się ze mną 2.03.2016 o godz. 10:11 po raz kolejny w sprawie owej wypłaty moich pieniędzy, niestety po raz kolejny nie miałem starego dowodu sprzed paru lat i znow nie można było mnie zweryfikować, więc zdenerwowany powiedziałem, że nie będę juz z nimi rozmawiał, a odpowiedz mogą przesłać do mnie mailowo bo chciałbym tez to wszystko mieć na pismie.
Pani zapewniła mnie, ze do paru minut odpowiedz na mojego maila zostanie wysłana i mam ewentualnie sprawdzić spam (do ktorego nigdy żaden mail z Play'a nie wylądował).
Mija wlasnie tydzien od tego kontaktu, a ja nie mam ani maila w skrzynce odbiorczej, ani w SPAMie, jak rowniez dalej nie mam przelewu z Play.
Tak więc przestrzegam wszystkich przed ta firmą, ktora jedyne co robi to wydaje ogromne pieniądze na reklamę, a juz obsługa oraz zasięg to jest porażka na całej lini.
Co więcej , mam trzech znajomych, ktorym firma Play wysyła zawyżone faktury, ktore to nalezy najpierw opłacić, a pozniej domagać się zwrotu nadpłaconej kwoty, co jak widać do łatwych procederow nie należy.
Proponuję wszystkim poszkodowanym się "spiknąć" i wytoczyc im spor zbiorowy, badz zgłąszajcie takie przypadki do UOKiK i moze ktos z nimi zrobi porządek bo to wręcz "zalatuje" na celowe działania a nie pomyłki, gdyż coś dużo podobnych przypadków.
P.S. załączniki, o ktorych mowa były dołaczone w mailu do UOKiK oraz prokuratury. Tutaj dodaję tylko te ktore potwierdzają moją historę bez podawania danych kontaktowych.
Komentarze (3)
najlepsze
W lutym robiłem speedtest na moim chińskim smarcie i tez nie jest źleTEST Z LUTEGO.
W orange jak mi naliczyli 80zł za duzo to nic nie zwracali bo porostu obniżyli o 80zł kolejną fakurę, ale u ciebie to juz nie przejdzie bo nie