@mafef: Jak się jeździ na codzień, to łatwo to przychodzi, ale trzeba też mieć dryg do takich manewrów. Np dziś na prawe lustro musiałem wjechać w takie coś, wjechałem na raz i cholera nikt nie nagrał. Jeżdżę zestawem od 2005r.
Pełen szacun dla takich kierowców, ja zawsze jak mam zacząć parkować na kopertę to już sobie zaczynam myśleć - czy dziś p----------e czy też znowu się uda ( ͡°͜ʖ͡°)
@tekon: wbrew pozorom to żadna wielka trudnosc nie była. Mysle, ze 95% kierowców ciezarówek by tam cofnęło podobnie jak na filmie- bez problemu. te 5% to zostawiam dla młodzików z bardzo niewielkim doświadczeniem
To są tylko duże rozmiary, ale samo cofanie technicznie nie różni sie niczym od cofania samochodem osobowym z przyczepką z tyłu. Owszem, jak ktos nie ma wprawy i robi to od świeta, to sie troche musi nagimnastykować. Ale jak ma zawód kierowcy wymagajacy takiej umiejetnosci, to moze to robić dosłownie z
@nunu85: Powiem więcej- takie cofanie jest łatwiejsze niż przyczepką w samochodzie, bo przyczepka jest bardziej wrażliwa na ruch kierownicą- ze względu na dużo mniejszą odległość ośki do punktu zaczepu. Tutaj jest dużo czasu żeby ciągnikiem nadrzucić zakręt.
Jeździłem traktorem z przyczepą dwuosiową, z przednią osią skrętną- to jest masakra na początku, potem już jest lepiej- a jak ktoś świetnie opanuje, to można dużo bardziej precyzyjnie cofać niż bez osi skrętnej,
Komentarze (131)
najlepsze
xD
Mysle, ze 95% kierowców ciezarówek by tam cofnęło podobnie jak na filmie- bez problemu.
te 5% to zostawiam dla młodzików z bardzo niewielkim doświadczeniem
To są tylko duże rozmiary, ale samo cofanie technicznie nie różni sie niczym od cofania samochodem osobowym z przyczepką z tyłu.
Owszem, jak ktos nie ma wprawy i robi to od świeta, to sie troche musi nagimnastykować. Ale jak ma zawód kierowcy wymagajacy takiej umiejetnosci, to moze to robić dosłownie z
Jeździłem traktorem z przyczepą dwuosiową, z przednią osią skrętną- to jest masakra na początku, potem już jest lepiej- a jak ktoś świetnie opanuje, to można dużo bardziej precyzyjnie cofać niż bez osi skrętnej,