Sawa Taxi - jak odpowiada na uwagi dotyczące ich taksówkarzy
O tym, jak firma Sawa Taxi odpowiada na zwrócenie uwagi na bardzo nieuprzejme zachowanie ichniejszego taksówkarza wobec kierującego motocyklem.
trysekcja z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz
O tym, jak firma Sawa Taxi odpowiada na zwrócenie uwagi na bardzo nieuprzejme zachowanie ichniejszego taksówkarza wobec kierującego motocyklem.
trysekcja z
Komentarze (90)
najlepsze
Autor odpowiedzi najwyraźniej pochodzi z tego samego worka.
Szkoda, że w korporacjach taksówkowych tak mocno trzyma się zatwardziały beton byłych mundurowych.
@jurny_juhas:
- jeśli samochody poruszają skę, motocyklista powinien zachować co najmniej 1. metr odstępu
- jeśli samochody stoją w korku, motocyklista może je bez konsekwencji ominąć
Proszę mnie poprawić, jeśli źle zapamiętałem na kursie na A.
Co do Sawa Taxi - wielki czarny wam wiecie gdzie, za takie podejście i tego buraka w "korporacji".
SAMOCHÓD ma zachować 1m odstępu od jednośladu.
Motocykl ma zachować BEZPIECZNY odstęp :)
Czytam drugi raz- o co im chodzi, pewno ironia, ale coś za dużo plusów bez lennyface'a.
Dopiero za trzecim razem wyczaiłem, że oni chcą karać motocyklistę, tego się nie spodziewałem i nawet nie zakładałem, że tak można z----ć sobie opinię...
Rzecz dzieje się w Warszawie, znajomy postawił samochód na myjni bezdotykowej i zobaczył, że w pobliżu coś się pali.
Odszedł kawałek od samochodu, zadzwonił po straż pożarną. Wrócił do samochodu po kilku minutach (ile potrzeba na wykonanie telefonu?), złotówa który stał za nim w kolejce wystrzelił z tekstem - dłużej to się k---a nie dało? Myj samochód baranie.
Jako że chamstwo - chamstwem, znajomy odwarknął mu coś w stylu "P-----l się", a złotówa - dał mu w mordę.
Znajomy odpuścił, zadzwonił do korporacji, "kierownik" kierowców, powiedział mu że ma się cieszyć, że tylko raz dostał i że taksówkarz dobrze zrobił.
Pozniej niech podreperuja PR bo ten leży i kwiczy.
Na reklamację odpowiedzili tyle, ze przyjęli i że przekażą dalej :) Poczekam jeszcze troche i jak nic nie odpowiedzą wrzucę zdjęcie tego młokosa z Sawa Taxi.
zglaszaniereklamacji@sawataxi.com.pl
Właśnie w taki sposób konsumenci wpływają na polepszenie jakości usług dostępnych na rynku.
I dorzuciłem kilka