Pomijam już to co mnie na allegro wkurza najbardziej, wystawianie komentarzy na zasadzie lustra, czyli: "Wystawił negatywa to my mu też damy negatywa, mimo że to MY zawiniliśmy". Praktykowane oczywiście przez sprzedawców. Albo "komentarze wystawiam zawsze jako drugi". Dla mnie to jest poważne ostrzeżenie bo to oznacza, że dla człowieka nie liczy się prawda tylko "oko za oko".
No szczerze jak dla mnie to nieciekawie wygląda... Pomijam fakt pomyłki i panującego chamstwa.. Ale:
1. O aukcji zrobiło się głośno, nie doszła do skutku i nagle pojawiają się pozytywy. Śmierdzi marketingiem
2. Marketing czy nie, ESC nie miał prawa walnąć odwetu - zawinił. To że druga strona jest pieprznięta to jedno, a to że ESC wystawia zwykłego odwetowca - poziom dna
poziom tego który napisał komentarz z danymi osobowy jest jakiś tragiczny.
Pokazuje prawdę o tym sklepie, o tym komencie itd itd i mówi jedno: MAMY W DUPIE KLIENTÓW BO MY JESTEŚMY KIMŚ ....... i nic nam nie możesz zrobić, a my ci możemy.
Na miejscu tego gościa bym zgłosił sprawę do allegro a później się zastanowił czy dalej nie zgłosić.
Ale ten rabat co im zaproponowali, no to sorry, ale jest o kant d--y rozbić.
Koleś który kupił 50 dysków, mógł wygenerować im straty na poziomie 11250zł, a oni proponują mu rabat 3% albo dostawę wartą 20-100zł gratis. No przepraszam bardzo, ale mi było by wstyd wyjść z taką propozycją. 3% powinni dać tym, którzy zamówili pojedyncze sztuki, a osoby które zamówiły po +15 szt. zaj%#iście wielki kosz upominkowy z jakimiś słodyczami,
Ale pozywać jeszcze za to ludzi? Bez przesady. Taka prawda, że oni, jakby nie byli ugodowi, mogliby ich pozwać za niedopełnienie umowy zawartej wraz z kupnem
Źle trafiłeś z przyciskiem odpowiedz, czy może nie zrozumiałeś dokładnie co napisałem? Nie mówię, że kupujący nie powinni się sądzić, ale że esc.pl powinien jednak wystąpić z lepszą ofertą "pojednawczą" dla tych, którzy kupili 15+ dysków. Bądź co bądź, jeżeli odstąpią od sfinalizowania umowy, uratują tej firmie kupę kasy. Jeżeli ja bym był w takiej sytuacji, to listonosz/kurier w ich dzielnicy musiał by kilka razy obracać, bo na raz nie zabrał by
"Jeśli ktoś lubi przeprowadzac transakacje z ludzmi którzy czychają na ludzka pomyłke po to aby się na tym wzbogacic to polecamy Pana Marka Fabiszewskiego z Warszawy. Nas rozbawiło tylko jego zażenowanie kiedy jego cwaniacki plan nie wypalil.
To sklep zawalił a nie użytkownik allegro który ma pretensje; powinien otrzymać towar, w końcu zakup na aukcji to prawnie wiążąca OBIE STRONY umowa. Jak wy się pomylicie i podpiszecie nie to co trzeba to będziecie gadali z komornikiem, nikt wam nie odpuści i nikt nie będzie słuchał "że się pomyliliście" i "jednak nie macie tyle pieniędzy" tylko wam zlicytują samochód.
dokładnie, teraz należałoby masowo zrobić w tym sklepie zamówienia a potem zrezygnować - ciekawe, jakby wtedy byli wyrozumiali, nawet przy obietnicy, że następnym razem zapłaci się 3% więcej..
Za to niestety nie lubie allegro - szerzące się na każdym kroku buractwo i wspaniały towar z ChRL, skaczące gify i supersprzedawcy.
Moj ojciec wielokrotnie wystawiał neutralne - po prostu nie tolerował odpowiadania na mejle po 3 dniach, nie odbierania telefonów czy opóźnionych wysyłek
Nakupmy sprzętu w ESC, potem anulujmy transakcję na allegro "bo jednak znalazłem taniej i już nie kcem kupić". Jak wystawią negatywa to podajmy dane osobowe sprzedawcy i negatyw w odwecie.
"No ale JA to inna bajka: katolickie wychowanie, wykształceni rodzice, szczęśliwe dzieciństwo. Kojarzysz? Ehhh... nie bardzo."
Noo, kolego wlaśnie sam sobe w kolano strzelileś... powyższe zdanie idealnie odzwierciedla twoją ciemnotę. Na jakiej podstawie uważasz, że ktoś mógł mieć mniej szczęśliwe dzieciństwo, albo niewykształconych rodziców?
Z tym katolickim wychowaniem to dowaliłeś totalnie! I czego cię nauczyli ci chrześcijanie? Klękania na zawołanie? Oddawania hajsu pingwinom wzamian za dobre słowo? Człowieku, współczuję ci, że nadal karmisz się
Ten tępy sprzedawca z esc po wystawieniu swoich chamskich i łamiących prawo komentarzy nawystawiał cztery strony zaległych komentarzy do transakcji by ludzie patrząc na jego wystawione komentarze ich nie zauważali. Przedtem wystawiał komentarze dopiero w kwietniu... (raz w czerwcu)
Cham i oszust... Tak się nie zachowują kulturalni i rozsądni ludzie na allegro.
Wku*wiają mnie ludzie którzy żerują na takich pomyłkach. Sorry, ale to dosłownie jak zobaczyć jak komuś wypada 100zł, przydepnąć butem i czekać aż odejdzie. Brak słów.
Luke21, moj i parunastu milionow ludzi na zachodzie europy w krajach kapitalistycznych, ze tak sie wyraze wysoko rozwinietych, do ktorych rozwoju dazy Polska nasza kochana.
Jednak z podejsciem "zaufanie" vs "konsekwencje biznesowe" nigdy badz bardzo dlugo do tego nie dojdziecie/dojdziemy.
Pewnie wstawią dane osobowe i napiszą coś w stylu "pan X Y z miejscowości Z jest idiotą. Przecież każdy inteligentny człowiek rozumie, niech się cieszy, że w ryj nie złapał".
Nie wiem, czy oni dresiarzy zatrudniają do kontaktów z klientami.
Komentarze (161)
najlepsze
Tak się nie robi. To jest publikacja danych osobowych, to jest dość poważna sprawa. Najwyraźniej to ten sam pracownik wystawia komentarze i aukcje :>
1. O aukcji zrobiło się głośno, nie doszła do skutku i nagle pojawiają się pozytywy. Śmierdzi marketingiem
2. Marketing czy nie, ESC nie miał prawa walnąć odwetu - zawinił. To że druga strona jest pieprznięta to jedno, a to że ESC wystawia zwykłego odwetowca - poziom dna
3.
Komentarz usunięty przez moderatora
Pokazuje prawdę o tym sklepie, o tym komencie itd itd i mówi jedno: MAMY W DUPIE KLIENTÓW BO MY JESTEŚMY KIMŚ ....... i nic nam nie możesz zrobić, a my ci możemy.
Na miejscu tego gościa bym zgłosił sprawę do allegro a później się zastanowił czy dalej nie zgłosić.
A
Koleś który kupił 50 dysków, mógł wygenerować im straty na poziomie 11250zł, a oni proponują mu rabat 3% albo dostawę wartą 20-100zł gratis. No przepraszam bardzo, ale mi było by wstyd wyjść z taką propozycją. 3% powinni dać tym, którzy zamówili pojedyncze sztuki, a osoby które zamówiły po +15 szt. zaj%#iście wielki kosz upominkowy z jakimiś słodyczami,
Nie zagalopowałeś się zbytnio?
Rozumiem, pomyłka - stało się.
Ale pozywać jeszcze za to ludzi? Bez przesady. Taka prawda, że oni, jakby nie byli ugodowi, mogliby ich pozwać za niedopełnienie umowy zawartej wraz z kupnem
Komentarz usunięty przez moderatora
Negatywny, sob 21 lis 2009 12:44:53 CET'
To sklep zawalił a nie użytkownik allegro który ma pretensje; powinien otrzymać towar, w końcu zakup na aukcji to prawnie wiążąca OBIE STRONY umowa. Jak wy się pomylicie i podpiszecie nie to co trzeba to będziecie gadali z komornikiem, nikt wam nie odpuści i nikt nie będzie słuchał "że się pomyliliście" i "jednak nie macie tyle pieniędzy" tylko wam zlicytują samochód.
Pełen nieprofesjonalizm i buractwo. Inwektywy pod
Za to niestety nie lubie allegro - szerzące się na każdym kroku buractwo i wspaniały towar z ChRL, skaczące gify i supersprzedawcy.
Moj ojciec wielokrotnie wystawiał neutralne - po prostu nie tolerował odpowiadania na mejle po 3 dniach, nie odbierania telefonów czy opóźnionych wysyłek
Poziom dna, czy może poziom esc.pl :)
Klikając aukcję zawarł umowę cywilno prawną, która zobowiązuje sprzedającego do dostarczenia przedmiotów aukcji klientowi zgodnych z opisem aukcji.
To że klient niepochlebnie wyraził się na temat sklepu w żadnym wypadku nie jest podstawą do wystawienia komentarza negatywnego przez sklep.
Dobrze
Noo, kolego wlaśnie sam sobe w kolano strzelileś... powyższe zdanie idealnie odzwierciedla twoją ciemnotę. Na jakiej podstawie uważasz, że ktoś mógł mieć mniej szczęśliwe dzieciństwo, albo niewykształconych rodziców?
Z tym katolickim wychowaniem to dowaliłeś totalnie! I czego cię nauczyli ci chrześcijanie? Klękania na zawołanie? Oddawania hajsu pingwinom wzamian za dobre słowo? Człowieku, współczuję ci, że nadal karmisz się
Cham i oszust... Tak się nie zachowują kulturalni i rozsądni ludzie na allegro.
Jednak z podejsciem "zaufanie" vs "konsekwencje biznesowe" nigdy badz bardzo dlugo do tego nie dojdziecie/dojdziemy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie wiem, czy oni dresiarzy zatrudniają do kontaktów z klientami.