Co zabiło polską motoryzację?
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_bsQuZkbkwAnVQUKwM5iuD7HzpTYELwAH,w300h194.jpg)
Test porównawczy z 1992 roku: Nowy Polonez Caro vs używana Jetta. Polecam szczególnie opis usterek które wystąpiły w ciągu pierwszych 3 miesięcy użytkowania każdego z pojazdów :) I cała teoria o spisku bojącego się polskiej konkurencji Zachodu w #!$%@? :)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Zenon_Czosnek_ROh6uSEUFr,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242
Komentarze (242)
najlepsze
A po 89, to nie wiem, czy służby były potrzebne. Polska jest rynkiem zbytu i byłaby tak samo, gdyby jakiś zachodni koncern zainwestował w polską markę. Widać było, jak Daewoo zdominowało
Znam egzemplarze które miały nalatane 400-600 tyś km i w silniku czasami robiona była uszczelka pod głowicą i wtryski a reszta ta sama od nowości i chodził aż miło na opałowym.
Poza tym wał i most wyły nie miłosiernie a skrzynia często już była nie fabryczna a do tego powycierane siedzenia,kierownica,gałka od biegów i całe wnętrze takie jakieś wyciudrane i
1994 rok. W tym czasie zchodzily A4 B5 w niemczech.
Pamiętam, że w środku auto miało taki wygląd, z taką starą kierownicą. Ten dźwięk przy mocnym przyspieszaniu Poloneza jest niepowtarzalny.
Wiem, porównuję brutto, ale to do zachowania proporcji pomiędzy 2015 a 1991, bo nie wiem jakie wtedy były obciążenia z takiej pensji.
Jest w ogóle jakiś przejrzysty ranking firm samochodowych z podziałem na kraje?
Komentarz usunięty przez moderatora
To jest też taka specyfika naszego narodu, że każda porażka to wina kogoś innego, wszystko przez 'tamtych', a swojej winy nigdy się nie doszukamy. Nie, na ZSRR i II Wojnę można zrzucać to, jak w tyle jesteśmy za Zachodem w rozwoju infrastruktury alno
Golfowi II to nawet następne Golfy nie dorastają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Socyalizm.
A. Fredro
W 2001 roku znajomy kupił nowego poloneza ja w tym czasie miałem E36 z 1992 roku to jaka była różnica w komforcie jazdy nie do opisania. Oczywiście na korzyść bmw,a to był tylko stary niemiecki "zlom"
Szef znajomego miał wtedy audi a8 4.2 szczerze nie dziwie
Porównujesz do marki premium, a wystarczy kontynuować koncepcję z artykułu.
W 97. FSO zaprezentowało Caro+ (to samo gówno co zwykle) a w tym czasie VW nie nadążał z produkcją sławnego/niesławnego Passata B5, który do dzisiaj jest niezłym samochodem - miłość do niego, wszystkich Januszy tylko potwierdza mit jego niezawodności i trwałości. Kumpel pracował przez chwilę w "korekcie liczników" i miał kilka ciekawych przykładów. Np B5 skręcona z 850Kkm na 200Kkm.
Jak w cenie bardzo rozsądnej to stare Transity albo T4 - dwa auta, które zbudowały Polskę:)
Jak w cenie złomu to LDV z silnikiem Forda albo jeszcze starsze Transity bądź Iveco
Jak używany-nowszy to Master liftówka 2,5 120 wyrwiesz w dobrej cenie
Jak nowy z salonu to... Master, Ducato albo Iveco.
Komentarz usunięty przez moderatora