Na początku filmu wszystko było perfekcyjnie - piękne roślinki, wiatr, cieniowanie, ale potem... nie tylko plastikowe zabawki czy nierealistyczne rozświetlenia, ale to co wkurza mnie najbardziej w grach na nowych silnikach graficznych - przesadzony blur...
Na litość - przecież jak w rzeczywistości się szybko obrócę za siebie to nie widzę jednej wielkiej rozmazanej plamy...
Jak dla mnie - odrobinę lepiej to wszystko wygląda niż na CryEngine2, ale nie
Plastik fantastyk, pamiętam jak kiedyś o to wyzywałem Doom3 i mówiłem że Half-Life 2 oferuje o wiele bardziej realistyczną grafikę i dalej to podtrzymuje ;], to co że tam było więcej wodotrysków skoro modele postaci odbiegały od realizmu o wiele bardziej niż HL2. W ogóle Hl2 uważam, za wielki przełom w dziedzinie grafiki, do dziś jest to funkcjonalny silnik (source) i postaci wyglądają realistycznie. Wszystko jest tam takie bardziej stonowane jak w
Ja osobiście życzę Crytekowi powodzenia w spełnieniu planów co do komercyjnego wykorzystywania CE3 bo mógł by on się stać niezłą konkurencją dla UE3 który nie jest bez wad, fakt że CE3 w porównaniu do CE2 wypada blado(chodzi mi tu oczywiście o samą grafikę a nie możliwości jakie daje projektantom) ale ten silnik ma być w sumie głównie niezłą maszynką do trzepania kasy na sprzedawaniu licencji.
Noobie - najwyraźniej nie wiesz, czym jest PhysX. O ile CUDA ma mnóstwo zastosowań, o tyle PhysX to tani bajer. Pogrążasz się tylko. Poczytaj sobie, do czego służy CUDA. Ma miliony zastosowań, a PhysX ma jedno - liczenie fizyki w grach. Mój błąd, że zacząłem z tobą rozmawiać, bo to kopanie się z koniem. Zwykły nonsens, bo skoro nie obchodzi cię, do czego ci się PhysX przyda, czyli pragniesz bajeru dla bajeru,
No i stało się.... jeszcze pół roku i nie będę musiał z domu wychodzić bo po co skoro nawet dżungle mam przed sobą a na osiedlu na ławce to jedyne co z dżungli to te stare małpy co na dzieci się drą.
Komentarze (97)
najlepsze
znasz grafików half-life'a?
Pozdrawiam, prof. Miodek.
Komentarz usunięty przez moderatora
Na początku filmu wszystko było perfekcyjnie - piękne roślinki, wiatr, cieniowanie, ale potem... nie tylko plastikowe zabawki czy nierealistyczne rozświetlenia, ale to co wkurza mnie najbardziej w grach na nowych silnikach graficznych - przesadzony blur...
Na litość - przecież jak w rzeczywistości się szybko obrócę za siebie to nie widzę jednej wielkiej rozmazanej plamy...
Jak dla mnie - odrobinę lepiej to wszystko wygląda niż na CryEngine2, ale nie
BTW Mi cienka fabuła w Mario wcale nie przeszkadzała. Wniosek: liczy się grywalność.
Przesada. Słowo nowa era bardziej by pasowało do czasów gdy stały się popularne gry 3D.
To co widzimy na filmiku to po prostu postęp.