Telefon z US zamiast pisemnego wezwania
Gdy sprawa nie będzie wymagała formy pisemnej, urzędnik skarbówki zadzwoni bezpośrednio do podatnika, zamiast słać papierowe pisma pocztą. Taka bezpośrednia rozmowa przyspieszy wymianę informacji, obniży koszty i stanie się standardem w kontaktach z fiskusem.
n.....2 z- #
- #
- #
- 37
- Odpowiedz
Komentarze (37)
najlepsze
- dzwonię, wyjasniam na gębę, tłumaczę co przynieść, klient przynosi jutro wszytko bez wezwania
W moim US jest #!$%@?, często gubią zeznania, więc szczerze mówiąc wolę, gdy dzwonią z pytaniem "czemu pan złożył korektę a nie złożył wcześniej zeznania" (i wystarczyło, podesłać UPO+deklarację), niż dodatkowe spotkania/wezwania celem wyjaśnienia o co im chodzi.
Jak ja prze nieuwagę przekroczę jakieś terminy nawet o dzień to mnie ukrzyżują ale jak urzędnik nie dotrzyma terminów to "nic się nie stało". Osobiście mam urzędowe pisma wysłane do mnie jako "antydatowane" - pismo z datą w terminie ale pomiędzy datą na piśmie a datą na stemplu pocztowym nawet 3,5 tygodnia. Mam także pismo, które zostało do mnie wysłane wcześniej -