Jelcz-Berliet PR100 / PR110 - któż ich nie pamięta?
Jelcz-Berliet PR100 i PR110 były dla polskiej komunikacji autobusowej tym czym dla komunikacji indywidualnej był Fiat 125p i 126p.
Oldtimery_com z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
- Odpowiedz
Jelcz-Berliet PR100 i PR110 były dla polskiej komunikacji autobusowej tym czym dla komunikacji indywidualnej był Fiat 125p i 126p.
Oldtimery_com z
Komentarze (115)
najlepsze
Skrzypiały wszystkie plastikowe łączniki rurek w środku, a boczna ściana, ta bez drzwi, telepała się na boki o jakieś niemal 10 cm :)
Ale przesiadka z Ogórka do PR110 to Jedynak była różnica .
A panel kontrolny gdzie było 200 tysięcy lampek - jak na lata 79-91 to była fajna maszyna.
@detsamis: Polska myśl techniczna - ludzie, którzy stali i trzymali się uchwytów, tak naprawdę zapobiegali też rozpadnięciu się autobusu.
pamiętam, że do 2006 jeszcze jeździły
Ostatniego wycofali chyba koło 2005 czy 2006 roku.
@booob3: Pewnie haha ale wiesz same emeryty tu mieszkają, na Co im lepsze autobusy :)