Nie z końca, ale z połowy lat 90. W filmie podawane kwoty są sprzed denominacji, a ta miała miejsce w 1995 roku. W tym samym roku na dobre ruszyła sprzedaż A4 B5, a na początku testu lektor wspomina o tym, że Niemcy dopiero ustawiają się w kolejkach po ten samochód.
@sowiryj: 1.9 TDI o oznaczeniu AFN czyli mocy 110 koni wszedł do produkcji w 1996 roku w grudniu. W połowie 1997r A4 B5 przeszło tzw. mały lifting czyli zmieniło się parę małych detali, W teście mamy wersję między grudniem 1996, a wakacjami 1997 (świadczą o tym chociażby znaczki Audi na przednich błotnikach koło kierunkowskazów które występowały tylko w pierwszej wersji). Moim zdaniem silnik absolutnie genialny jak na swoje czasy, chociaż
@luj_ogluszacz: Po przesiadce z Peugota 405 1.9D - 71KM (nie wiadomo ile zdechło po 18+ latach eksploatacji) na właśnie Passerati z tym silnikiem, na samym początku to mnie wciskało w siedzenia i to ostro. Zapewne takie same mieli odczucia prezenterzy po przesiadce z jakiegoś rzęcha ( ͡°͜ʖ͡°)
Auto dobre, a silnik jeszcze lepszy. Po chip tuningu ma 140KM, a patrząc na rok produkcji i konkurencję to silnik naprawdę wykraczał poza epokę. Spalanie, bezawaryjność... do dzisiaj można stawiać ten silnik jako wzór do naśladowania.
Komentarze (19)
najlepsze
"Auto przyspiesza tak, że plecy wciskają się w oparcie. Od zera do stu w 11,5 sekundy "
;D
A chwilę później przyspieszenie 11,5s 0-100km/h ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale patrząc na Poloneza to to Audi było szokiem technologicznym.
( ͡° ͜ʖ ͡°)