Rammstein stawia na śląskiego grafika
Legendarna grupa Rammstein ma nowe logo. W dodatku made in Katowice. To dwie rzymskie dziesiątki zaprojektowane przez Marka Piorko – absolwenta katowickiej ASP. Wirtuozi ciężkiego brzmienia z okazji 20–lecie swojej działalności postanowili odświeżyć image i postawili na grafika ze Śląska.
matess z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
@Cohonez: Less is more - to wg mnie jedna z najważniejszych zasad przy projektowaniu logo:) Gratuluje wygranej!
Faktycznie wygrana zasłużona;)
...ale to chyba też cecha ślązaków, że wolą np. proste jedzenie, niż kawiory ;)
Jak masz czas to napisz coś więcej o kulisach.
Jak doszło do współpracy, ile nad nim pracowałeś itp.
Co do Twoich pytań:
1. Rammstein ogłosili konkurs na swojej stronie oraz FaceBookowym fanpage. Był on dwuetapowy: najpierw głosowanie internautów - tu podziękowania dla wszystkich, którzy oddawali swoje głosy - prosiłem o to swego czasu m.in na Mikroblogu :), a później 20 prac z najwyższą liczbą głosów lądowało przed jury (zespół + ekipa ich oficjalnego sklepu). To jury wybrało ostatecznie zwycięski
@Cohonez: to się nie ma co cieszyć :/
heheszki, ale szczerze mówiąc też miałem zapytać. A może teraz coś się zmieni w temacie? :)