Dojenia przez rząd kursantów na prawo jazdy ciąg dalszy. Od 2016r. spore zmiany.
Z kolei od 2016 każdy świeżo upieczony kierowca otrzyma tymczasowe prawo jazdy, a swoje kwalifikacje będzie musiał potwierdzić na szkoleniu z techniki jazdy, za które dodatkowo zapłaci.
mrbarry z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 214
Komentarze (214)
najlepsze
Teraz będą oblewać na podstawie słuchu. ;)
oczywiscie eko i eko ale ze statystyczny czleczek bedzie jezdzil swoim 1.4 na gaz w polsce to jeszcze go trzeba o obroty opieprzac zeby niemcy sobie mogli swoimi audicami z 2x wiekszym silnikiem smigac po autostradach bez limitu predkosci....
o k@$!a, co to za pomysł? Już nawet mimo przepisów tworzy się nowe przepisy wewnątrz przepisów.
Mniejsza zdawalność, dodatkowe wydatki. Coś mi mówi, że od przyszłego roku lawinowo zwiększy się ilość odbieranych przez policję praw jazdy.
Naturalnie te szkoły, które do tego czasu przetrwają, bo z tego co widać masa ich pada ( ͡° ͜ʖ ͡°) :
http://radiogdansk.pl/index.php/wydarzenia/item/11439-jedna-po-drugiej-padaja-szkoly-jazdy-w-slupsku-jest-malo-chetnych-to-wina-przepisow.html
Ogromna część wyżu prawko już zrobiła przed wprowadzeniem nowych przepisów (stąd kilka miesięcy przed ich usankcjonowaniem było takie oblężenie ZORD-ów - i naturalnie kokosy z
I nie zachęcam nikogo do łamania
@nazwa_uzytkownika: i pełna odpowiedzialność finansowa, tak jakby nie posiadało się ubezpieczenia - super perspektywa
@nazwa_uzytkownika: no oczywiście, że nie - tyle, że 99% sprawców wypadków nie zakłada, że wydarzy się wypadek.
poznać teoretycznie zasady wychodzenia z poślizgu to jak uczyć się teoretycznie ruchania...
no i ta magiczna umiejętność hamowania pulsacyjnego #facepalm, ABS jest obowiązkowym wyposażeniem od 2004 roku, a w praktyce
Na alledrogo widzę sterowniki do tego modelu z 1994.
@Pio23: a co w tym dziwnego, trudnego i nienaturalnego?
Ba, nawet to jest prostsze, bo puszczasz gaz i auto hamuje, śmiem twierdzić, że hamowanie silnikiem jest łatwiejsze od hamowania hamulcem.
To samo z obrotami, przecież widać na obrotomierzu jakie są obroty i nie musi taki kierowca "czuć auta" żeby zmienić ten bieg w zadanym przedziale.