Kolejowi mocarze: polskie lokomotywy Griffin i Dragon
O produkcji nowoczesnych lokomotyw Griffin i Dragon w gliwickich zakładach Newagu – w pigułce. Zakłady w Gliwicach budują lokomotywy już od ponad 100 lat.
h.....1 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 45
O produkcji nowoczesnych lokomotyw Griffin i Dragon w gliwickich zakładach Newagu – w pigułce. Zakłady w Gliwicach budują lokomotywy już od ponad 100 lat.
h.....1 z
Komentarze (45)
najlepsze
Analogia w autobusach: ile lat potrzebował Solaris aby stać się pojazdem nie mniej pożądanym niż Mercedes, Scania, Man? Kilkanaście. Pojawił się Solaris, nagle jest i Solbus. Jeszcze może ktoś uratuje Autosana bo ich Sancity nie jest złym pojazdem. Dajmy naszym
Niemiec kupi dzisiaj to co bardziej opłacalne.
Komentarz usunięty przez moderatora
Griffin to ciągle prototyp. Pojawiły się informacje o zamówieniu 20 sztuk przez Chorwatów, którzy w ostateczności wycofali się z zamówienia i nic nie wskazuje, że produkcja tej lokomotywy ruszy w najbliższym czasie.
Komentarz usunięty przez moderatora