Kolejowi mocarze: polskie lokomotywy Griffin i Dragon
O produkcji nowoczesnych lokomotyw Griffin i Dragon w gliwickich zakładach Newagu – w pigułce. Zakłady w Gliwicach budują lokomotywy już od ponad 100 lat.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 45
O produkcji nowoczesnych lokomotyw Griffin i Dragon w gliwickich zakładach Newagu – w pigułce. Zakłady w Gliwicach budują lokomotywy już od ponad 100 lat.
Komentarze (45)
najlepsze
Analogia w autobusach: ile lat potrzebował Solaris aby stać się pojazdem nie mniej pożądanym niż Mercedes, Scania, Man? Kilkanaście. Pojawił się Solaris, nagle jest i Solbus. Jeszcze może ktoś uratuje Autosana bo ich Sancity nie jest złym pojazdem. Dajmy naszym
Niemiec kupi dzisiaj to co bardziej opłacalne.
źródło: comment_IhRWvB7b5AhnTsswO6PpNosJToSw13aO.jpg
Pobierzźródło: comment_i7MmfjVBwFtvABCvvYdVwWw5SZAtANcV.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Griffin to ciągle prototyp. Pojawiły się informacje o zamówieniu 20 sztuk przez Chorwatów, którzy w ostateczności wycofali się z zamówienia i nic nie wskazuje, że produkcja tej lokomotywy ruszy w najbliższym czasie.
Komentarz usunięty przez moderatora