Czy producenci i markety mają nas za idiotów?
Jak człowiek ma za dużo czasu w markecie, bo musi na kogoś czekać, to trzeba się czymś zająć. Można pójść pooglądać telewizję, pośledzić ludzi lub... trochę poczytać.
Ma5TeR z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 164
Jak człowiek ma za dużo czasu w markecie, bo musi na kogoś czekać, to trzeba się czymś zająć. Można pójść pooglądać telewizję, pośledzić ludzi lub... trochę poczytać.
Ma5TeR z
Komentarze (164)
najlepsze
Zresztą w hiprmarketach jest pozornie tanio, wiele produktów, np komputerowych, ma dość sporą marżę. Czy kierownictwo Tesco
Piszesz o Coli Original produkowanej właśnie przez Hoop? :D
papryka, natka, pieprz, sól
tam żadnych szaleństw w składzie nie ma - że tak powiem trudno, żeby były - a jednak jedna kosztuje 2 zł a inna 80gr (że o różnicach w cenie soli nie wspomnę)
to co to jest takie coś wg Ciebie?
bo może ja zbyt prosty jestem, żeby zrozumieć różnicę w smaku między solą z Wieliczki czy Kłodawy a z
Takie wałki są możliwe dzięki temu, że informacja czym produkt naprawdę jest i skąd pochodzi jest przed klientem skutecznie ukrywana (choć banalnymi metodadmi - drobny druczek informacji identyfikującej miejsce produkcji,
Doskonale zdaję sobie sprawę z czego to wynika różnica cen. Nie zmienia to jednak niedorzeczności faktu, że ten sam towar jest sprzedawany w tym samym miejscu w dwóch różnych cenach. Jeżeli Tobie nie wydaje się to choć trochę absurdalne to jesteś konsumentem idealnym (z punktu widzenia marketingu). bo dałeś sobie wytłumaczyć, że absurd nie jest absurdem.
Wyobraź sobie że zamiast dwóch torebek leżą sobie obok siebie dwie kupki tego nieszczęsnego sosu,
A poza tym - tanszy produkt jest robiony dla Tesco, wiec jesli Tesco wynegocjowalo kontrakt na sto milionow kilogramow sosu, to jak widac, uzyskali niska cene. Firma potem stwierdzila, ze bedzie jej sie oplacac wejscie na rynek poza produkcja kontraktowa, po wyzszej cenie. A ze sprzedaje to Tesco... no coz, widac jest na to popyt.
Oczywiście, że tak. Co więcej, w większości przypadków mają rację. Gdyby racji nie mieli, nie stosowano by takich zabiegów.
*nas - korzystających z usług marketów