Dziś rano zadzwonił do mnie przedstawiciel GoClever żeby wyjaśnić sytuację z felerną reklamacją, którą opisałem na wykopie w dniu wczorajszym (w powiązanych). Muszę przyznać, że moje zdziwienie było nie małe, zwłaszcza, że przedstawiciel, cytuje: 'przeprasza w imieniu firmy za rażące naruszenie procedury przez pracownika i zapewnia, że zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje bo takie przypadki nie mogą się powtórzyć'. Zapewnił równocześnie, że rozwijają obecnie nowe procedury serwisowe i proszę o wyrozumiałość bo firma dopiero rozwija się na naszym rynku ...
Na szczęście- na tym nie koniec.
Sprawa reklamacji- reklamacji została załatwiona ekspresowo, zaproponowano mi inny model tabletu ze względu na to, że modeli Genius7 aktualnie brak w magazynie. Wymiana na model nowszy technologicznie i z lepszymi parametrami.
Można ? Można !
Taka postawa firmy i szybka reakcja świadczy o tym, że jednak GoClever dba o klienta co brzmi obiecująco i może nieco uspokoić innych nabywców sprzętu tej marki, przynajmniej od strony serwisowej. Plus również za odpowiedź/ reakcję, co jak dobrze wiemy, nie zawsze ma miejsce, nawet przy wywołaniu sporego szumu. Problemy, wpadki i błędy zdarzą się każdemu, ważne jednak jak się je rekompensuje i chociażby wykazuje zamiar ich poprawy w przyszłości.
Wszystkim, którzy przyczynili się do dyskusji i wypłynięcia tematu, serdecznie dziękuję.
Mam nadzieję, że dzięki takim akcjom zmieni się podejście i do klienta i do reklamacji.
P.S nie omieszkam poinformować, gdy reklamacja zakończy się finalnie otrzymaniem nowego sprzętu
Komentarze (146)
najlepsze
Telefon z przeprosinami + "Wymiana na model nowszy technologicznie i z lepszymi parametrami" - próba wyjścia z sytuacji z twarzą.
"Szybka reakcja świadczy o tym, że jednak GoClever dba o klienta co brzmi obiecująco i może nieco uspokoić innych nabywców sprzętu tej marki, przynajmniej od strony serwisowej" - nie dzielmy skóry na niedźwiedziu.
Komentarz usunięty przez moderatora
Niemożliwe, a nie przypadkiem po to robiłeś gównoburzę?
Teraz zdziwienie...
e. wystarczy. trzeba było zrobić to znalezisko po otrzymaniu, a nie co każdy kroczek nowe znalezisko
Nie używaj słów, których nie znasz (nie wiesz jak napisać).
#ortonazi #gramanazi
Gratuluję firmie postawy i odwagi do przyznania się do błędu.
- przepraszam za błąd i dziękuję za uwagę