Dziś rano zadzwonił do mnie przedstawiciel GoClever żeby wyjaśnić sytuację z felerną reklamacją, którą opisałem na wykopie w dniu wczorajszym (w powiązanych). Muszę przyznać, że moje zdziwienie było nie małe, zwłaszcza, że przedstawiciel, cytuje: 'przeprasza w imieniu firmy za rażące naruszenie procedury przez pracownika i zapewnia, że zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje bo takie przypadki nie mogą się powtórzyć'. Zapewnił równocześnie, że rozwijają obecnie nowe procedury serwisowe i proszę o wyrozumiałość bo firma dopiero rozwija się na naszym rynku ...
Na szczęście- na tym nie koniec.
Sprawa reklamacji- reklamacji została załatwiona ekspresowo, zaproponowano mi inny model tabletu ze względu na to, że modeli Genius7 aktualnie brak w magazynie. Wymiana na model nowszy technologicznie i z lepszymi parametrami.
Można ? Można !
Taka postawa firmy i szybka reakcja świadczy o tym, że jednak GoClever dba o klienta co brzmi obiecująco i może nieco uspokoić innych nabywców sprzętu tej marki, przynajmniej od strony serwisowej. Plus również za odpowiedź/ reakcję, co jak dobrze wiemy, nie zawsze ma miejsce, nawet przy wywołaniu sporego szumu. Problemy, wpadki i błędy zdarzą się każdemu, ważne jednak jak się je rekompensuje i chociażby wykazuje zamiar ich poprawy w przyszłości.
Wszystkim, którzy przyczynili się do dyskusji i wypłynięcia tematu, serdecznie dziękuję.
Mam nadzieję, że dzięki takim akcjom zmieni się podejście i do klienta i do reklamacji.
P.S nie omieszkam poinformować, gdy reklamacja zakończy się finalnie otrzymaniem nowego sprzętu
Komentarze (146)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja GoClever jako firmę wspominam dobrze. Kupiłem kupę lat temu ich nawigację i po zaledwie kilku dniach uwaliłem "dzyndzel" od plecków do uchwytu na szybę. Zadzwoniłem do nich żeby mi taki sprzedali, w końcu moja wina, że się złamał. Przysłali cały uchwyt za free.
Więcej z nimi
Firma dbająca o klientów, czy też serwis dbający o klientów nie ma potrzeby wykonywania takich akcji.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/slide_1.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/slide_4.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/mock-up-6.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1331672/GC/gps_goclever_user_interface_design.jpg
Ile byś wziął za takie logo ?
po tym jak Cię potraktowali na początku. Zwykła zagrywka PR-owa, innych klientów będą dymać dalej. Zakop.
Pierwszy wykop dostarczył nam informacji o firmie #goclever dzięki której ja nie kupię ich produktu (bo nie lubię brzydkich zachowań dot. gwarancji), oraz pomógł Tobie w wymianie sprzętu. Bardzo fajnie,
Co to
Nie dba o klienta, tylko potrafi kalkulować i przeglądać internet.
Dba? Ma go głęboko w d..ie. Jakby fama nie poszła w świat, do dziś byś się z nimi męczył. Tylko mnie utwierdziłeś, żeby nigdy nic z tej firmy nie kupować.
Ale jest jeszcze gorsze p##!%!!enie takich blogerów czy innych dziennikarzy, że firma jest spoko, bo potraktowała ich priorytetowo i wysłała im roczny zapas mydła soków, czy innej pierdóły.
No k?#$a, firma powinna dbać o każdego klienta a nie o tego, który jest "kimś" i im robi reklamę/antyreklamę.
pożyjemy, zobaczymy. Sam nie kupuję od tej firmy (choć wałki robią wszędzie, więc nie dla tego...) ale na razie mam kiepskie spojrzenie na nich...
@fuckyt:
Chodzi o to,że to już drugi wykop w tej samej sprawie i grozisz w nim,że będzie jeszcze trzeci.
Wystarczy do jednego znaleziska dodać komentarz do powiązanych
Aha, aha. Wydaje mi się, że większość ludzi, która opisuje na wykopie swoje potyczki reklamacyjne etc., liczy na taki obrót sprawy.
nawet w telewizji w TVN Turbo jest teraz puszczany odcinek o moim problemie http://player.pl/programy-online/turbo-kamera-odcinki,249/odcinek-4,S14E04,28580.html. A co zrobił Hyundai i serwis? olali mnie. Serwis (były już marki Hyundai bo stracił autoryzację) nawet nie ma zamiaru naprawiać samochodu pomimo, że mam go na gwarancji. Łapią się brzytwy i robią wszystko, żeby tylko zrzucić z siebie odpowiedzialność.
mnie zbluzgać i kazać usunąć z internetów niepochlebną opinię. Jakbym tego nie zrobił to postraszył mnie sądem.
Więc napisałem że...
A jak dobrze się spiszę w pochlebstwach to obiecano mi...
Ło k?#%a ale jesteś naiwny..firma dba o PR nie o klienta jak zdołałeś się już wcześniej przekonać..
....nowy tablet, taaa.. Ty w to uwierzyłeś ; >
Prima aprilis...