Budowa automatu arcade - krok po kroku
![Budowa automatu arcade - krok po kroku](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_OAREecYG9ga3WaupcC1ml5fBsJGxvR4T,w300h194.jpg)
Witam. Do napisania tego artykułu zabierałem się już od dawna, kiedy to zbudowaliśmy pierwszy automat Arcade.
![desygnat](https://wykop.pl/cdn/c3397992/desygnat_uTWcTHShTc,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11
Witam. Do napisania tego artykułu zabierałem się już od dawna, kiedy to zbudowaliśmy pierwszy automat Arcade.
Komentarze (11)
najlepsze
Wersja podstawowa to 9 osi i 32 przyciski. Posklejanie całości to koszt ok 15-20zł.
http://www.mictronics.de/images/avr_joystick/circuit.png
Widzę że w tej wersji zmienili scalaka.
Tutaj jest Polska wersja Mjoy16 z rozbudową do 112 klawiszy >>> prawie 100 zł
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic917858.html
Z tego co pamietam to autorem jest Sundowner z forum ił2 sturmovik.
Automaty to w zasadzie składanie wszystkiego z klocków, większą zagwozdką jest tylko obudowa.
W zasadzie jak to jest
źródło: comment_zDXXBMtNB7yEc2jvjoQ2PlYtfZb64zaC.jpg
PobierzPoza tym dobry pomysł na biznes.
Nie ma czegoś takiego jak gry abandonware, wygaśniecie praw autorskich następuje po 70 latach.
Żadna z gier nie osiągnęła tego statusu, do dość sporej części po prostu trudno ustalić posiadaczy prawa autorskich ale te prawa nadal obowiązują. Niektórzy autorzy pewnie też nimi się nie interesują .
Nie można wykorzystać grafik bo przedstawiają wygląd postaci do którego mają prawo ich autorzy, to tak jakby używać na swoim produkcie Kubusia Puchatka na