@chester: W A2 jest tak, że otwierasz maskownicę grilla (ten element błyszczący z logiem Audi), następnie wyciągasz dwa zaczepy, a potem dopiero ściągasz maskę. Czyli de facto bardzo podobnie jak tu. Rozwiązanie takie jest stosowane temu, że maska jest za krótka, żeby umieścić w niej siłowniki, a nawet jakby już takie zamontować to nie dałoby się nic przy tak otwartej masce zrobić. Po prostu - maska jest za krótka.
Widzę, że od czasów Clio I niewiele nauczyli się w tej materii. Generalnie do prostych czynności eksploatacyjnych (typu sprawdzenie poziomu oleju) maska w "jedynce" jest strasznie fajna - otwiera się do przodu, łatwo się podnosi, można ją na chwilę oprzeć i założyć blokadę nie męcząc rąk. Schodki natomiast zaczynają się, gdy trzeba np. coś wymienić. Mimo wszystko uwielbiam ten wóz i prędko go nie sprzedam. Zrozumiem niechęć do Renault wielu osób, np.
Nie ma to jak usprawniać rzeczy ktore są stosowane od lat są proste i funkcjonują trzeba nakombinować. Debilne rozwiązanie bardziej się ubrudzisz opierając się o brudna maskę w tym samochodzie niz po otworzeniu jej i zalaniu plynem w poloniezie
Komentarze (354)
najlepsze
Najlepsze miny maja spece od elektryki jak ktos z Espace podjezdza ;)
@fuurikuuri: albo z Peugeotem 607
@chester: W A2 jest tak, że otwierasz maskownicę grilla (ten element błyszczący z logiem Audi), następnie wyciągasz dwa zaczepy, a potem dopiero ściągasz maskę. Czyli de facto bardzo podobnie jak tu. Rozwiązanie takie jest stosowane temu, że maska jest za krótka, żeby umieścić w niej siłowniki, a nawet jakby już takie zamontować to nie dałoby się nic przy tak otwartej masce zrobić. Po prostu - maska jest za krótka.
https://www.youtube.com/watch?v=1sTry_ZhVqI
otóż nie wiele osób wie, że Francja to kolebka motoryzacji.
pierwszy pojazd zbudował Francuz w 1769 roku, gdy w innych krajach jeszcze o tym nie myślano.
wiele elementów we współczesnych samochodach pochodzi z Francji np. oś De Dion.
to francuscy bracia Michelin pierwsi zastosowali ogumienie pneumatyczne w samochodach (Dulop poprzestał na rowerze).
w 1899 roku pierwszy pojazd przekraczający 100km/h
musiałem