@kokosowymurzyn: Jest nadzieja. W tym tygodniu w tygodniku "Motor" można przeczytać że idą sprawy w dobrym kierunku, szkoda że tak późno i powoli. Nie rozumiem tylko dlaczego to nie jest zabronione od dawna. Wiadomo że nikt tego nie robi, no może 1 proc użytkowników dla lepszego samopoczucia.
@kaczmar119: Zdjęcie dostałem od znajomego szukającego tego modelu auta, więc nie mam źródła strony holenderskiej. Jednak jeżeli interesują Cię takie strony to polecam markplatz.nl, zomoto.nl, autokopen.nl, autotrader.nl :)
Jeżeli chcesz koniecznie dostać się do źródła strony, mogę popytać znajomego :)
Zawsze mnie zastanawia jak ci wszyscy ludzie, którzy sprzedają w Polsce auta sprowadzone z zagranicy oferują w większości przypadków ceny dużo niższe od tych, które można spotkać np. w serwisie mobile.de (mówię tutaj o cenie samego auta, nie wliczając do tego kosztów sprowadzanie i zarejestrowania); i dlaczego ludzie kupujący take samochody nie kierują się prostą logiką i są przekonani, że właśnie zrobili dobry interes i trafili na prawdziwą okazję.
Wyjątkowy debil...większość danych auta można w Holandii sprawdzić online bezpłatnie...natomiast sprawdzenie przebiegu auta w NAP to chyba jakieś 5€.
Inną sprawą jest to, że 10 letnie auta z takimi przebiegami tutaj to norma i są one w dużo lepszym stanie niż z o połowę(realną) mniej najechane krajówki
W sumie mnie bardziej przebitka cenowa zadziwiła...
@balker: duże auta z dużymi silnikami kupisz w NL stosunkowo tanio, zapłacisz za nie dużo mniej niż
@flito: Okazje istnieją. Jedna na 50 lub na 100, ale istnieją. Oczywiście, że przytłaczająca większość to są ogłoszenia handlarzy i osób, które chcą po prostu zmienić auto na lepsze, ale zdarza się, że ktoś jest przyciśnięty do ściany i po prostu musi spieniężyć swój samochód jak najszybciej, Jedni w tym przypadku oddadzą do komisu za mniejszą kasę, a inni wystawią ogłoszenie na allegro :)
Jestem na etapie poszukiwania auta, większość samochodów sprowadzona z zagranicy w "idealnym stanie". Ciężko znaleźć egzemplarz od osoby prywatnej nie robiącej na tym biznesu,
@reymond10001000: Ja znalazłem dla siebie rok temu ładną hondę 1999r za niewielkie pieniądze z przebiegiem 320tyś, jeden właściciel i od salonu (polskiego) serwisowana w aso, już 30tyś dokręciłem i nadal jeździ jak trzeba
Ja mam np A3 z 99 roku, jestem trzecim właścicielem . Kupilem jak miała 203 tys, i po roku mam 245 tys. Auto po znajomym, co kupił osobiście w rajchu jak miała w 2005 roku 140 tys. Chłop jeździł tylko z Niemiec do polski i spowrotem a tak to auto stało. Diesel był zajezdzony na małych obrotów, a po miesiącu mojej jazdy auto odżyło i poza rzeczami eksploatacyjnymi nic z
Komentarze (195)
najlepsze
A przebieg w sumie ~50%, więc raczej daleko od rekordów.
źródło: comment_kUBzr3Q13xa7gTRTkgzs22xzgmS2R5O0.jpg
PobierzJeżeli chcesz koniecznie dostać się do źródła strony, mogę popytać znajomego :)
@kaczmar119:
http://www.marktplaats.nl/
źródło: comment_pHRQqIWYc0mKcHsDr6jka8aN2P4ezuwe.jpg
PobierzNiedawno zmieniałem auto
Inną sprawą jest to, że 10 letnie auta z takimi przebiegami tutaj to norma i są one w dużo lepszym stanie niż z o połowę(realną) mniej najechane krajówki
@balker: duże auta z dużymi silnikami kupisz w NL stosunkowo tanio, zapłacisz za nie dużo mniej niż
202 tysiące w Polsce http://allegro.pl/passat-highline-xenon-navi-skora-4motion-jak-nowy-i3930046839.html
W Holandii 377 tysi http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m761829942-volkswagen-passat-2-0-tdi-103kw-variant-4motion-2006-zwart.html
Nieładnie, nieładnie ;)
1) nie być naiwnym idiotą
2) jeżeli trafia się jakaś niesamowita super-hiper okazja (vide mondeo'06 w dieslu ze 150k) to patrz punkt pierwszy
Ja mam np A3 z 99 roku, jestem trzecim właścicielem . Kupilem jak miała 203 tys, i po roku mam 245 tys. Auto po znajomym, co kupił osobiście w rajchu jak miała w 2005 roku 140 tys. Chłop jeździł tylko z Niemiec do polski i spowrotem a tak to auto stało. Diesel był zajezdzony na małych obrotów, a po miesiącu mojej jazdy auto odżyło i poza rzeczami eksploatacyjnymi nic z