Popularna platforma muzyczna Last.fm została zakupiona przez amerykański koncern medialny CBS. Informacje o transakcji potwierdziły już oficjalnie obie strony.
Nic się nie zacznie... inwestor dał kasę na dalszy rozwój - będzie więcej nowych ficzerów w krótszym czasie. Nikt nie będzie ograniczał darmowych kont. Co najwyżej przybędzie więcej reklam (które i tak większość ludzi wyeliminuje adblockiem...). Cytat:
Zbieżną wizję z twórcami Last.fm przedstawił dopiero CBS. Koncern medialny chce wykorzystać platformę przede wszystkim w celu dotarcia ze swą ofertą do młodszych odbiorców. (...) Przedstawiciele Last.fm uspokajają użytkowników, iż w kwestii ochrony ich prywatności
Komentarze (13)
najlepsze
Zbieżną wizję z twórcami Last.fm przedstawił dopiero CBS. Koncern medialny chce wykorzystać platformę przede wszystkim w celu dotarcia ze swą ofertą do młodszych odbiorców. (...) Przedstawiciele Last.fm uspokajają użytkowników, iż w kwestii ochrony ich prywatności