A tak serio wersje rajdowe spokojnie tyle osiagaja. Kwestia przelozen w mostach itd.. Tutaj bardzo mozeliwe, ze to jakas rajdowa wersja testowa czy cos podobnego. Osobiscie po dzurach jechalem Liazem (jako pasazer) kolo 100km/h. Predkosci maxymalna w tym setupie to podobno bylo kolo 150km/h
Zreszta przy takich mocach predkosc nie jest wyzwaniem. Prowadzenie i hamowanie- tutaj jest haczyk.
Polacem podjechac na jakis wiekszy rajd4x4 gdzie jest kategoria ciezarowek. Wrazenia niezapomniane
Ściągnąć kaganiec z byle jakiego ciągnika 500 konnego i też tak poleci. Dziś jak mnie taki DAF wyprzedzał to turbina ledwo co zasyczała, a wyrwał do przodu lepiej niż niejedna osobówka.
Chyba ci raczej obrotów braknie w zwykłym ciągniku coby te 160km/h osiągnąć... 120/130 na godzinę to jeszcze ale potem pewnie zacznie wchodzić w czerwone pole, chyba że byłby spory nadbieg.
@czapajew: Ah, pewnie tak, mocy im nie braknie, ale obrotów już pewnie tak. Myślałem, że np taki Volvo FH 700 ma zwiększony zakres, ale jak widać nie, chociaż, kto wie jak by to poszło bez ogranicznika :d
Komentarze (100)
najlepsze
Zreszta przy takich mocach predkosc nie jest wyzwaniem. Prowadzenie i hamowanie- tutaj jest haczyk.
Polacem podjechac na jakis wiekszy rajd4x4 gdzie jest kategoria ciezarowek. Wrazenia niezapomniane
@bigger: Tym bardziej że jak na początku mija z boku filmującego, to widać na drzwiach numer startowy z jakiegoś rajdu.
źródło: comment_Uuzey798bS0T9rOzgih90IxFoVzk3PVo.jpg
Pobierzhttp://mojafirma.infor.pl/moto/testy-aut/prezentacje/286380,KAMAZ-4911-maszyna-do-wygrywania-rajdu-Dakar.html
Swoją drogą było, tylko, że z opisem po rusku, więc nie dziwota, że się nie dostało;)
http://www.wykop.pl/link/1001097/4911/
Chyba ci raczej obrotów braknie w zwykłym ciągniku coby te 160km/h osiągnąć... 120/130 na godzinę to jeszcze ale potem pewnie zacznie wchodzić w czerwone pole, chyba że byłby spory nadbieg.