Moja firma vs T-Mobile - To wydarzyło się naprawdę
![Moja firma vs T-Mobile - To wydarzyło się naprawdę](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_J4MOe5Gg2Qo4IzZnq2k7vXsDeMtqRTTM,w300h194.jpg)
Podczas wiosennych porządków z rachunkami zauważyłem, że moje firmowe telefony kosztują mnie zdecydowanie za dużo (60-70 zł za telefon, służący głównie do odbierania rozmów). Wynikało to z faktu iż firma prosperuje coraz lepiej. Nie chcąc...
- #
- #
- #
- #
- 185
Komentarze (185)
najlepsze
@kuba-kruczek-35: Może jakaś weryfikacja tekstu? Nie chcę nikogo oczerniać, ale taki tekst może napisać każdy, do tego dochodzi fakt, że wychodzi on od użytkownika posiadającego konto od 3 godzin. Jaką mamy pewność, że nie jest to akcja konkurencji?
Tak jak wspomniałem, nie chcę nikogo o nic posądzać,
@kuba-kruczek-35: Nie ma takiego wyrażenia
T-mobile
Ja żałuję, że dałem im zarobić w sumie 8000 zł przez ostatnie lata. Miarka się przebrała gdy musiałem czekać w salonie T-mobile 3 godziny na obsługę.
@chanelzeg: Teraz chyba bardziej sprzedają notebooki i tablety na raty niż są operatorem. Jak przenosiłem numer do Play, dostałem nowy telefon z mikroSIM i poszedłem do T-mobile po niego, bo chciałem już korzystać z nowej słuchawki (numer przenosi się po zamknięciu pełnego cyklu rozliczeniowego, u mnie było to prawie 6tyg.). Prawie dwie godziny w kolejce, konsultanci sobie plotkują z klientami i rozmawiają jakie to mają teraz fajne
Tu bym się nie zgodził. Play korzysta z anten sieci partnerskich (na telefonie w Andoridzie pojawia się wtedy R - roaming koło zasięgu- oczywiście jest to bezplatne). Po przejściu z Orange do Play ani razu nie zgubiłem sieci (do zera), nawet w domu mam 3/5 kresek podczas gdy w Orange była jedna bądź brak zasięgu w głębi domu. Dodatkowo przestałem mieć problem z "zrywaniem
data zawarcia cesji 12.06.2013
data złożenia reklamacji 16.08.2013
data zablokowania rozmów wychodzących 17.08.2013 (wtedy to zauważyłem)
data zniknięcia numeru (komunikat nie ma takiego numeru) 17.09.2013
@kosikozaki: no przecież, że nie..
źródło: comment_ue5kO4fB2lDcQ002CKJ9M6a8iJMXCJpW.jpg
PobierzZaczęło się od tego, że numer na kartę zarejestrowany był na starą firmę. Pracownica poinformowała nas, żebyśmy wraz z nowym właścicielem firmy przyszli, napisali odręcznie pismo z prośbą o przepisanie numeru. Tak też się stało. Była to już druga wizyta w salonie. W między czasie poszliśmy do salonu nowej sieci podpisać umowę. W następnych dniach przyszedł SMS,
celem podpisania darmowej umowy. na numer podpięty (procedura konieczna do wyprostowania sprawy)
Pracownicy operatora sami kreują obejścia systemu, który działa w ich firmie. Bareja się uśmiecha w grobie. Czy to wina tego, w jakim kraju żyjemy, czy czego, bo już nie wiem?