@Nuggerath: czarny kolor (pewnie chodzi o to, że domyślnie ma taką temperaturę pod dogrzaniu) 120 stopni, żółty 180 stopni. Tak przed chwilą powiedział komentator na sesji treningowej.
Mogę dodać tylko informację że wideo jest odwrócone w osi pionowej. Lewa strona jest prawą i odwrotnie. Tor Monza wygląda tak. Informacja znaleziona pod filmikiem na kanale pokazanym w lewym dolnym rogu filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=aCph80AO_2s
Warto dodać, że cienkie paski 'ciepła' po wewnętrznej stronie opon przy jeździe na wprost wynikają z ustawionego negatywu przedniego zawieszenia.
Przy skręcie w lewo (zapominając, że obraz jest obrócony) można zauważyć jak dobrze te kąty negatywu są obliczone i zewnętrzna opona pracuje całą powierzchnią
Temperatura temperaturą - dawniej była równie wysoka, a opony nie zużywały się aż tak bardzo. Mam mieszane uczucia co do polityki podnoszenia atrakcyjności F1 poprzez stosowanie mniej wytrzymałych opon. Nie mniej jednak nagranie bardzo ciekawe!
Komentarze (72)
najlepsze
Nie pokazuje skali zmian temperatury.
Może pomiędzy kolorem czarnym, a żółtym jest 100 stopni Celsiusza, może tysiąc, a może jeden.
Przy skręcie w lewo (zapominając, że obraz jest obrócony) można zauważyć jak dobrze te kąty negatywu są obliczone i zewnętrzna opona pracuje całą powierzchnią