Ostatnio koleś grał support przed Armią. I zażyczyli sobie (Armia, nie koleś) wodę schłodzoną lecz nie zimną, oraz stół o wymiarach X na X. Co najlepsze jak przyjechali jakiś many wziął metrówkę i zaczął mierzyć ten stół czy aby ich wymagania zostały spełnione.
Nie do końca rozumiem wasze Zachwycenie tą sytuacją. Notka była dodana. Bardzo łatwa do zrealizowania. Więc dlaczego mieliby tego nie wykonać? Nie wszędzie próbuje się klienta zrobić w chuka.
Niby zabawne, ale jak się człowiek postawi w roli osoby, której obowiązkiem jest spełnianie takich "haha/hihi/OMG ale jestem zabawny" próśb, to bawi dużo mniej.
Pewnie obsługa hotelowa rzyga tęczą z radości i obsmarkuje się ze śmiechu, bo jakiegoś kretyna poniosła wena, na widok dodatkowego okienka przy rezerwacji.
@Ka-bum: Zdarzyło mi się kiedyś pracować na końcu łańcucha pokarmowego i muszę powiedzieć że często z radością spełnialiśmy kretyńskie i nietypowe życzenia klientów. Często nie ma obowiązku ich spełniania, zwłaszcza że nikt nie będzie robił tego za darmo, dlatego musi być przyzwolenie szefa na poświęcanie czasu na takie pierdoły. Możesz być spokojny o to że nikomu krzywda się nie dzieje, gdyż w tego rodzaju robocie rozkładanie M&M'sów jest 1 000
@Ka-bum: Wystarczająco długo żeby zapracować na podwyżkę :P. To żadna mitologia... po wyszorowaniu kibla wolałbym rozkładać cukierki niż szorować kolejny kibel, zresztą pracowałem w innej branży, ale kible też musiałem szorować. :]
Inna sprawa to ludzie którzy na wszystko narzekają, to taka ich religia, mamrotanie pod nosem modlitwy w stylu "klienci debile, kretyni, ich durne zachcianki, nie za to mi płacą, no co ci głupi ludzie znowu... ", oni z
@Nixxx: No to mamy odpowiedź - zakompleksiony wieśniak. Nic dziwnego, że cie traktują po chamsku w hotelach. Obsługa już dawno nauczyła się odróżniać plebs od poważnych ludzi. Koniec rozmowy z mojej strony, wracaj na zmywak :)
@DynamitriPL: X-posty też nazywasz kradzionymi? Subskrybujesz wszystkie kategorie? Czekasz aż ktoś coś interesującego przekopiuje na bardziej popularny sub żeby w pierwszym komentarzu napisać "było"?
Komentarze (93)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Francis Bacon @ Wikipedia
Pewnie obsługa hotelowa rzyga tęczą z radości i obsmarkuje się ze śmiechu, bo jakiegoś kretyna poniosła wena, na widok dodatkowego okienka przy rezerwacji.
Inna sprawa to ludzie którzy na wszystko narzekają, to taka ich religia, mamrotanie pod nosem modlitwy w stylu "klienci debile, kretyni, ich durne zachcianki, nie za to mi płacą, no co ci głupi ludzie znowu... ", oni z