@dudek2: 3 M&M i obrazek to nie jest wielki problem. Problem sprowadza się raczej do posiadania porządnego systemu zarządzania hotelem by o tej prośbie przypomniał przygotowującym pokój.
u nas też to działa, jakieś 4-5 lat temu jechałem na sympozjum do Warszawy i rezerwowałem hotel 5* (znanej sieci), w rezerwacji online dla żartu napisałem (pochodzę z Gdyni), że pokój ma być z widokiem na morze, ku mojemu zdziwieniu w pokoju wisiał wielki obraz z morzem, sprawdziłem w pokoju obok - nic takiego nie było,
To jest podejście do klienta. Niby taka głupota a chłopak z dziewczyną na całe życie zapamiętają to zdarzenie, opowiedzą znajomym, opublikują w Internecie.
@Twierdziciel: No w sumie nic ale to jedyny rysunek robala z pozwoleniem na wykorzystanie wszędzie no i złapałeś mnie. Wlepiłem tutaj bo jest słitaśny.
Komentarze (93)
najlepsze
@krzemas: LOL, już widzę te komentarze "hotel ok, ale zażyczyłem sobie 3 M&M'sy i NIE DOSTAŁEM!! zdecydowanie nie polecam!"
Nie potrafili zorganizować bukietu kwiatów czekającego w pokoju bo 'nie mają kwiaciarni'.
Mam wrażenie, że na prośbę o 3 M&Msy zareagowaliby śmiechem i komentarzem, że nie mają spożywczego.