Pierwsze światło dzienne na moją grę na Androida
Gravity Run jest moim projektem, który rozwijam od dwóch tygodni. Chcę rozwinąć grę we właściwym kierunku i wprowadzić możliwe udoskonalenia tak, aby zapewnić jak najlepszą grywalność. Pytajcie o co chcecie i podsuwajcie sugestie :)
Visher z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najlepsze
Fizyka może wiekszy wpływ tej grawitacji bo widać że tak bezproblemu można "wyrwać się z grawitacji". Ruchome znajdźki coby nie było tak łatwo w nie trafić.
Zmienna grawitacja? Coś np gwiazda, wpadasz w grawitacje 5 sekund i boom, nie dość że znika pole to jeszcze odłamkami można dostać.
1) Analogicznie - mógłbyś utworzyć różne rodzaje planet, niekoniecznie patrząc na ich podłoże w prawdziwym wszechświecie.
a) [w załączniku obrazek do tego pomysłu] Większa planeta, z o wiele większym polem grawitacyjnym, dookoła planety pas asteroid (brązowy pierscień) z dziurami, przez które możesz wlecieć. Na zewnątrz pasa asteroid są te zwykłe gwiazdki, natomiast wewnątrz są jakieś lepsze (nie te super, bo one maja zbyt dużo punktów, ale coś
Fajnie jakby też byli inni wrogowie, np. kosmici albo rostowski z nowymi podatkami od ulepszeń :)
A sam pomysł bardzo fajny, zapowiada się ciekawie - drifty w kosmosie - o! może jakieś premie, paliwo za "power slidey"? Rozumiem, że sterowanie poprzez akcelerometr?