Pierwsze światło dzienne na moją grę na Androida
![Pierwsze światło dzienne na moją grę na Androida](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_qmhdE4hPKhPdcnfHWgfsgwp907IpjdtJ,w300h194.jpg)
Gravity Run jest moim projektem, który rozwijam od dwóch tygodni. Chcę rozwinąć grę we właściwym kierunku i wprowadzić możliwe udoskonalenia tak, aby zapewnić jak najlepszą grywalność. Pytajcie o co chcecie i podsuwajcie sugestie :)
![Visher](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Visher_pizObvabUM,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najlepsze
planety mogłyby (bardziej lub mniej znacznie) wpływać na trajektorię meteorów, ponadto można by było zrobić kolizję meteoryt-planeta, z którego wypadałyby odłamki w postaci nowych meteorów
1. Narysowałem go
2. Przeniosłem skan do Inkscape'a, nałożyłem kolory
3. Wyeksportowałem do png, dodałem do folderu assets/gfx
4. Wpis z informacją o pliku w mojej klasie Resources.java
5. Klasa o nazwie statku rozszerzająca klasę Ship
6. Przy ładowaniu sceny z grą, w switchu tworzona instancja tej klasy, która dodaje statek do sceny
czyżbym źle zrozumiał słowo "fabularnie"? ; )
Dwie pieczenie na jednym ogniu - teaser do gry, i scenariusz :)
Widzę duży potencjał w tym produkcie i na twoim miejscu próbowałbym zainteresować tym produktem Sony. A nuż, widelec coś z tego wyjdzie :).