Konsumenci przeciw Regenersis - początek bitwy o prawo do napraw gwarancyjnych
Jestem jednym z wielu posiadaczy smartfona, którym odmówiono prawa do naprawy gwarancyjnej. Jestem jednocześnie jednym z nielicznych, którzy postanowili się nie poddawać krzywdzącym praktykom serwisu. Wesprzyj naszą inicjatywę - podobna sytuacja prędzej czy później spotkać może każdego.
niezadowolony_wwa z- #
- 255
Komentarze (255)
najlepsze
Brawo dla Ciebie, nie poddawaj sie w walce o sluszne-jestesmy z Toba!!
Gdybyś reklamował niezgodność towaru z umową, nie miał byś tego typu problemu.
Bo do tej pory tylko jedna osoba wpadła na taki pomysł jak Ty. Nikt więcej nie próbował kombinować w ten sposób, że odpowie ale nie zajmie jednoznacznego
Nie
i dlatego kupuję tylko używane telefony i nigdy się nie przejechałem. Może mam szczęście i trafiam na życzliwych ludzi, a nie firmy