Konsumenci przeciw Regenersis - początek bitwy o prawo do napraw gwarancyjnych
Jestem jednym z wielu posiadaczy smartfona, którym odmówiono prawa do naprawy gwarancyjnej. Jestem jednocześnie jednym z nielicznych, którzy postanowili się nie poddawać krzywdzącym praktykom serwisu. Wesprzyj naszą inicjatywę - podobna sytuacja prędzej czy później spotkać może każdego.
niezadowolony_wwa z- #
- 255
Komentarze (255)
najlepsze
Dzięki za odpowiedź z góry.
Gorąco Ci kibicuję! Wytrwaj a wywalczysz swoje.
"nie mam problemów z samochodem, bo chodzę na piechotę
W przypadku iPhone masz czujniki wilgoci:
http://support.apple.com/kb/HT3302?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL
Konsultant bez problemu może sprawdzić kolor czujnika (biały - brak kontaktu z wodą / czerwony - kontakt z wodą).