Stary, gdzie są moje okulary stary stary, okulary. p$#$#@@ca idzie dostać przy tej muzyce. Druga sprawa, że są niepisane przepisy, które mają często zastosowanie np. w takich sytuacjach i to autor filmu jest idiotą, a już na pewno cwaniakiem.
@juhacz: Niepisane przepisy żeby każdy jak skończony debil stał na jednym pasie jak są wolne dwa - a może ja k$%$#a jestem przejazdem i nie wiem że tam jest zamknięty pas hę?? Widzę, że doskonale identyfikujesz się z kretynami za kierownicą.
przyznam racje gościowi który go blokował, gościu na pewno wiedział że zaraz kończy się pas a taki odcinek jest po to by wbić się w kolumnę aut a nie po to by zacwaniaczyć i wykorzystać co się da. To jest porównywalne z wjazdem na skrzyżowanie kiedy mamy zielone, a na skrzyżowaniu nie ma już miejsca, zmienia się światełko i cwaniaczek albo cham któremu nie wyszło blokuje ruch i ktoś musi stanąć żeby
Polecam dla tych co sądzą, jazda do końca zwężenia i jazda na warszawską zakładkę jest zmyślnym rozwiązaniem na zakorkowane drogi. Może i jest usprawiedliwiona prawnie, ale nie ma nic wspólnego z poprawą płynności ruchu i zdrowym rozsądkiem. Ludzie którzy blokują lewy pas mają słuszność że powoduje to rozluźnienie ruchu na wolnym pasie. Ruch tym płynniejszy im ludzie szybciej zjeżdżają na nieblokowany pas i tym samym utrzymują
@Storm_Trooper: Widzę że podparłeś swoją rzeczową analizę o link do bezużytecznej strony, oraz myślenie kierowcy tira o aparycji wiejskiego chama.
Skoro prawo mówi że należy podjeżdżać do końca kończącego się pasa to tak ma być. Blokowanie lewego pasa przez bez mózgów którym WYDAJE się że czynią dobrze zgodne z prawem nie jest.
do filmującego: ale mistrzu potrafisz jeździć na zamek - jak już wyprzedziłeś tego który cię blokował to trzeba było pojechać na zamek i wjechać w miejsce które się zrobiło kilka sekund później na prawym pasie, a nie jechać do samego końca i stać jak jeleń i blokować pas.
@slipstream: owszem, są znane. ale dla mnie bardziej liczy się płynność jazdy niż zasady do których stosuje się jeden na dziesięciu kierowców. zatem ja wjeżdżam w wolne miejsce na prawym pasie wcześniej kiedy tylko jest tu temu sposobność, a następnie wpuszczam z lewego pasa tych kierowców których nikt wcześniej nie wpuścił.
@dakid: Widzę nieznane są Tobie zasady jazdy an zamek. Otóż polega on na tym że się dojeżdża do końca, a nie wjeżdża w pierwszą lepsza lukę znów zostawiając cały lewy pas pusty a korkując prawy... A lewy w tej sytuacji się korkuje, bo własnie ci z prawej nie wpuszczają naprzemiennie bo niby kto wpuści takiego "cwaniaka" - ja stałem 5 minut to on tez musi.
Zastanawiam się kto jest większym burakiem, ty czy on... i dochodzę do wniosku, że chyba jednak Ty. Pachsz się do przodu to musisz spodziewać się takich szeryfów z jednej strony, a z drugiej strony, nie żrnij głupa. Trzeba być naprawdę ograniczonym intelektualnie, żeby nie wdzieć ich racji, mniejsza o zasadę zamka, która oczywiście ze wszech miar jest słuszna, bynajmniej nie rozładowuje szybciej korka, tylko eliminuje takich buraczanych buraków jak ty - sądząc
@arturccc: Jak ktoś jest zbyt tępy żeby pojąć przepisy ruchu drogowego to powinni mu zabrać prawo jazdy i dać zakaz prowadzenia pojazdów. Każdy kierowca ma psi obowiązek stosować się do obowiązujących przepisów, za to nikt nie ma obowiązku uświadamiania debili marnując przy tym swój cenny czas i (pewnie również) nerwy.
przecież na filmie widać wyraźnie drogę 2 pasmową. nie widać natomiast w którym miejscu samochody stojące na prawym pasie zmieniły pas z lewego na prawy, tam gdzie zjeżdżały tam robił się korek na obu pasach. skoro ten manewr i tak trzeba zrobić to najsensowniej zrobić go tuż przed zwężeniem tak aby wykorzystać oba pasy do
@echonauta: to teraz wyobraź sobie, że na początku tego sznura jest rondo - blokowane tylko dlatego, że zamiast dwóch krótszych kolumn samochodów jest jedna długa. Tu nie chodzi o wpychanie się w kolejkę, tylko o to, by wszyscy jeździli na suwak.
Komentarze (240)
najlepsze
Treść odpowiedzi:
Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:
polisa:
@juhacz: Niepisane przepisy żeby każdy jak skończony debil stał na jednym pasie jak są wolne dwa - a może ja k$%$#a jestem przejazdem i nie wiem że tam jest zamknięty pas hę?? Widzę, że doskonale identyfikujesz się z kretynami za kierownicą.
http://www.wykop.pl/link/1420171/kolejny-kierowca-ustanawiajacy-prawo/#comment-14057319
http://www.traffic-simulation.de/
Polecam dla tych co sądzą, jazda do końca zwężenia i jazda na warszawską zakładkę jest zmyślnym rozwiązaniem na zakorkowane drogi. Może i jest usprawiedliwiona prawnie, ale nie ma nic wspólnego z poprawą płynności ruchu i zdrowym rozsądkiem. Ludzie którzy blokują lewy pas mają słuszność że powoduje to rozluźnienie ruchu na wolnym pasie. Ruch tym płynniejszy im ludzie szybciej zjeżdżają na nieblokowany pas i tym samym utrzymują
Skoro prawo mówi że należy podjeżdżać do końca kończącego się pasa to tak ma być. Blokowanie lewego pasa przez bez mózgów którym WYDAJE się że czynią dobrze zgodne z prawem nie jest.
Komentarz usunięty przez moderatora
@arturccc: Jak ktoś jest zbyt tępy żeby pojąć przepisy ruchu drogowego to powinni mu zabrać prawo jazdy i dać zakaz prowadzenia pojazdów. Każdy kierowca ma psi obowiązek stosować się do obowiązujących przepisów, za to nikt nie ma obowiązku uświadamiania debili marnując przy tym swój cenny czas i (pewnie również) nerwy.
@echonauta:
przecież na filmie widać wyraźnie drogę 2 pasmową. nie widać natomiast w którym miejscu samochody stojące na prawym pasie zmieniły pas z lewego na prawy, tam gdzie zjeżdżały tam robił się korek na obu pasach. skoro ten manewr i tak trzeba zrobić to najsensowniej zrobić go tuż przed zwężeniem tak aby wykorzystać oba pasy do