@viper134: A no to prawda niestety sądząc po wpisach na forum wszyscy myślą że Orange, T-Mobile czy Plus to sieci bez pomyłek a jak sie pomylą to dzielą się tysiącami PLNów...
u każdego operatora zdarzają się wpadki i potknięcia (mniejsze czy większe), ale z tym 20zł to przegięli, już chyba by lepiej na tym wyszli jakby w ogóle nie dali.
Prawda jest taka, że Play ma dość dobre stawki w cenniku, w porównaniu do ofert innych operatorów, ale jak się ktoś już wpieprzy w umowę i coś się stanie - to zostanie totalnie olany przez Play. Dlatego najbardziej opłaca się korzystać z prepaida, a telefon można kupić samemu dużo taniej.
Ale syf, kiedyś też byłem abonamenciarzem więcej tego błędu nie popełnię. Nie dość że człowiek im płaci spore pieniądze co miesiąc z regularnością zegara atomowego to na końcu i tak zrobią z ciebie śmiecia.
Czyli finał załatwiony w sumie pozytywnie dla klienta a gość niezadowolony bo dostał tylko 20 zeta. Naród narzekaczy. Nie dogodzisz. Ja bym się cieszył, że wyszło na moje a nie próbował wyrwać ile się da jak jakiś cwaniak.
Mi Orange naliczylo 600xl internetu który powinien isc z pakietu który rzekomo wykaczylem sam w orange online do którego nie miałem dostępu z powodu błędu "konto nieaktywne" - mimo 3 reklamacji sprawa poszła do firmy windykacyjnej automatycznie która myślała ze w 7 dni zapłacę 2600zl ostatecznie po spóźnieniu sie 1 dzien z trzecia rata sprawa poszła do sadu o nakaz zapłaty i na szczęście kredyt załatwił sprawę - to jest dopiero afera
Jestem już prawie 4 lata w Play, na początku było bardzo dobrze, więc postanowiłem przedłużyć umowę. Ale po tym co Play ostatnio wyprawia już jestem pewny, że nie przedłużę umowy na kolejne lata, tylko kupie sobie jakiegoś prepaida w innej sieci.
Np. ostatnio ciągle włączają mi jakieś ubezpieczenie co kosztuje 20zł/miesięcznie, mimo iż tego nie zamawiałem. Zgłosiłem im ten problem i jak na razie do dzisiaj nie otrzymałem żadnej wiadomości.
Komentarze (164)
najlepsze
Np. ostatnio ciągle włączają mi jakieś ubezpieczenie co kosztuje 20zł/miesięcznie, mimo iż tego nie zamawiałem. Zgłosiłem im ten problem i jak na razie do dzisiaj nie otrzymałem żadnej wiadomości.
Do tego